مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در راستای تکریم مشتریان و مسافران در ایام تعطیلات، هزینه ایاب و ذهاب تمام خدماتی که از سوی امدادگران در طرح امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا صورت خواهد گرفت، رایگان خواهد بود.
مدیرعامل شرکت ایساکو نیز در این نشست از اجرای طرح ویژه دید و بازدید قبل از نوروز در راستای تکریم مشتریان خبر داد و گفت: در این طرح تمامی مشتریان دارای محصولات ایران خودرو با تاریخ تحویل اول اسفند ۱۳۹۱ به بعد می توانند از خدمات و امتیازهای لحاظ شده از جمله تخفیف در اجرت خدمات مربوطه شامل خدمات سرویس روغن، شمع موتور، تسمه ها، لنت ها، کلاچ، لامپ ها، برف پاک کن و رگلاژ درها بهره مند شوند، ضمن این که اجرت بازدید قبل از سفر کاملا رایگان است
همزمان با ۲۲ بهمنماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، آیین مانور مشترک ناوگان امدادی ایران خودرو و سایپا برگزار شد.
براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایت مشتریان از خدمات سیار این مجموعه ۸۶.۸ درصد است که با ارایه حدود یک میلیون خدمت به محصولات ایران خودرو و تمامی خودروهای سواری داخل کشور از ابتدای سال تاکنون و افزایش ۱۵درصدی تعداد خدمات ارایه شده نسبت به دوره مشابه سال گذشته، موفق به خدماترسانی به مشتریان در مدت زمان کم تر از ۲۵ دقیقه شده است که از بهبود دو دقیقه و ۴۵ ثانیهای نسبت به مدت مشابه سال گذشته حکایت دارد.
در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی گروه صنعتی ایرانخودرو در دستور کار قرار گرفت
یکی از متداولترین مشکلات خودرو، استارت نخوردن آن است. اولین موردی که در استارت نخوردن مورد بررسی قرار میگیرد، باتری خودرو است، زیرا انرژی لازم برای حرکت خودرو توسط باتری تامین میشود. باتوجه به اهمیت باتری، با بررسی علائم خرابی و اطمینان از غیرقابل استفاده بودن آن میتوان نسبت به تعویض، اقدام کرد تا از مشکلات بعدی در امان ماند.
همزمان با رکوردشکنی گروه صنعتی ایرانخودرو در تولید صورت گرفت
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو) در پایان آذرماه امسال رکورد عرضه قطعات یدکی و ارایه خدمات پس از فروش در حوزه وارانتی سال ۱۴۰۰ را پشت سر گذاشت تا با این رشد چشمگیر، دسترسی مشتریان و دارندگان محصولات ایرانخودرو به خدمات با کیفیت و قطعات اصلی را بیش از پیش ممکن سازد.
در راستای بهبود کیفی محصولات تحویل شده گروه صنعتی ایرانخودرو صورت گرفت:
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو اعلام کرد در راستای افزایش کیفیت محصولات ایرانخودرو همزمان با طرح تحول کیفی، خودروهای خانواده هایما مشمول بستههای تشویقی و جبرانی شد.