از امروز آغاز مي شود :

طرح فروش فوري ايران خودرو با قيمت هاي قطعی

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۷:۰۶ | کد خبر: CP- ۵۹۵۲ | سرویس: شرایط فروش خودرو
کارپرس:
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تامین نیاز مشتریان درسال 97 ، فروش فوري محصولات خود را از روز چهارشنبه بيست و دوم فروردين ماه آغاز مي كند.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، مصطفي خان كرمي معاون بازار يابي و فروش ايران خودرو با بيان  اين مطلب گفت : دراین طرح ، فروش فوری محصولات ایران خودرو با قیمت قطعی و بدون افزایش قیمت خودرو توسط شرکت ایران خودرو نسبت به سال 96 در راستای تامین نیاز مشتریان عرضه می شود  وی تاکید کرد : افزایش هزینه های بیمه ، شماره گذاری مطابق تعرفه های قانونی از سوی مراجع ذیربط شامل حال ثبت نام کنندگان می شود که این افزایش ها مربوط به قیمت خودرو نبوده و با شرکت ایران خودرو مرتبط نیست .

معاون بازار يابي و فروش ايران خودروخاطر نشان ساخت : دراين طرح  ، فروش فوری محصولات ایران خودرو که با قیمت قطعی و بدون افزایش قیمت  از سوی ایران خودرو از  فردا آغاز می شود و این طرح تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت .

خان كرمي تصريح كرد : متقاضيان مي توانند از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه بيست دوم فروردين ماه  با مراجعه به پايگاه اينترنتي فروش محصولات ايران خودرو به نشاني esale.ikco.ir نسبت به نام نويسي در اين طرح اقدام كرده و از مزاياي آن بهره مند شوند




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

طرح فروش فوري ايران خودرو با قيمت هاي قطعی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است