Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

آغاز پیش فروش ام وی ام X۳۳ S و X۲۲

پنج شنبه | ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۷:۳۵ | کد خبر: CP- ۵۲۵۷ | سرویس: شرایط فروش خودرو
کارپرس:
در طرح پیش فروش این خودرو متقاضیان می توانند برای خودروی ایکس 33 اس با پرداخت 20 درصد و برای خودروی ایکس 22 با پرداخت 25 درصد مبلغ نسبت به نام نویسی اقدام كنند
به گزارش کارپرس، معاونت فروش برند ام وی ام شرکت مدیران خودرو از آغاز پیش فروش محصولات این شرکت با ثبت نام خودروهای ایکس 33 اس و ایکس 22 با قیمت قطعی، سود مشارکت 18 درصد و موعد تحویل فروردین سال 97 خبر داد.

 جواد اکبری اظهار كرد: باتوجه به استقبال مشتریان شرکت مدیران خودرو از محصولات این شرکت، به منظور فراهم نمودن شرایط متنوع برای خریداران خودرو و همچنین پاسخگو بودن به تقاضای فعلی بازار خودرو، طرح پیش فروش خودروهای ایکس 33 اس و ایکس 22 با موعد تحویل فروردین ماه 97 اعلام شده است.

در طرح پیش فروش این خودرو متقاضیان می توانند برای خودروی ایکس 33 اس با پرداخت 20 درصد و برای خودروی ایکس 22 با پرداخت 25 درصد مبلغ نسبت به نام نویسی اقدام كنند. هر دو خودروی مذکور با اقساط 12 ماهه بدون بهره قابل انتخاب است و مشتریان می توانند برای سهولت بیشتر بازه های پرداخت اقساط 18،24،30 و 36 ماهه را نیز انتخاب کنند.

شایان ذکر است کمپین هیجان جام جهانی مدیران خودرو نیز همچنان ادامه دارد. معاون فروش برند ام وی ام در حاشیه قرعه کشی برندگان سری دوم این کمپین اعلام کرد به علت استقبال گسترده مردم از این طرح و خرید خودروی 315 اسپرت اکسلنت، طرح فوق تا 22 اسفند ماه تمدید شد تا 3 برنده دیگر به 6 برنده دو دوره گذشته سفر به روسیه اضافه شود.

هر یک از علاقه مندان می‌توانند جهت اطلاع از شرایط فروش محصولات و جزئیات کمپین های در حال اجراء برای مشتریان خانواده بزرگ مدیران خودرو به وبسایت رسمی شرکت مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir مراجعه نمایند.


منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

آغاز پیش فروش ام وی ام X۳۳ S و X۲۲

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است