Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با اعلام این شرکت؛

پيش فروش دي ماه ایران خودرو از روز شنبه

پنج شنبه | ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۳:۰۲ | کد خبر: CP- ۱۷۸۵ | سرویس: شرایط فروش خودرو
کارپرس:
گروه صنعتي ايران خودرو شرايط پيش فروش انواع محصولات خود در دي ماه را با طرح هاي عادي، پلكاني و عمومي به همراه هداياي فروش اعلام كرد.

به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، در اين طرح ها، پيش فروش محصولات از روز شنبه 4دي تا تكميل ظرفيت فروش محصولات ادامه خواهد داشت.

برمبناي اين گزارش،‌ در طرح پيش فروش عادي، محصولات آريسان، پژو207، پژو206 در تيپ هاي 2 و 5 و صندوقدار، پژو 405، سمند، پارس، دنا، تندر90 دستي و اتوماتيك و وانت تندر، رانا و سوزوكي ويتارا در دو نوع دستي و اتوماتيك به مشتريان عرضه مي شود.

در اين طرح پيش فروش، موعد تحويل خودروها تير تا مهر96 بوده و سود مشاركت در طرح 22 تا 26درصد براي انواع محصولات و سود انصراف نيز 20 تا 22درصد درنظر گرفته شده است.

در پيش فروش پلكاني چهار مرحله اي نيز كه هدف از اجراي آن خريد مطلوب مشتري با بودجه كم است، محصولات خانواده پژو 206، پژو 405، پارس، دنا، سمند و رانا به متقاضيان عرضه مي شود. موعد تحويل كليه خودروها مرداد 96 و سود مشاركت نيز كاملا رقابتي و بين 23 تا 26درصد است. اين طرح نرخ انصراف 22درصد را تضمين مي كند.

همچنين در طرح پيش فروش عمومي دي ماه، انواع محصولات قابل عرضه ايران خودرو با موعد تحويل اردي‌بهشت تا دي ماه 96 و سود مشاركت حداكثر 26درصد و سود انصراف حداكثر 25درصد به مشتريان عرضه مي شود.

متقاضيان مي توانند براي بهره مندي از طرح هاي يادشده در زمان مقرر با مراجعه به سايت اينترنتي فروش محصولات ايران خودرو به نشان ikco.iranecar.com نسبت به ثبت نام و خريد اين محصولات اقدام كنند




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

پيش فروش دي ماه ایران خودرو از روز شنبه

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است