Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
فرماندار ساری در غرفه سایپا:

دولت باید از صنعت خودرو حمایت کند

پنج شنبه | ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۰:۵۶ | کد خبر: CP- ۹۸۰۹ | سرویس: سایپا
کارپرس:
فرماندار شهرستان ساري در بازديد از غرفه سايپا ضمن تاكيد بر لزوم حمايت دولت از خودروسازان گفت: برگزاري نمايشگاه تخصصي خودرو در استان مازندران موجب افزايش فعاليت قطعه سازان و تلاش آنها براي ارتقاي سطح دانش فني مي شود.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس،  عباس علي رضايي فرماندار شهرستان ساري با حضور در نمايشگاه خودرو، قطعات و صنايع وابسته استان مازندران و بازديد از غرفه گروه خودروسازي سايپا گفت: تنوع محصول و ارتقاي كيفيت خودروهاي گروه سايپا همواره مورد توجه مشتريان بوده و اين شركت با نيم قرن سابقه توانسته سهم بازار داخلي و خارجي خوبي را نصيب مجموعه خود كند.

وي با تاكيد بر لزوم حمايت دولت از صنايع داخلي افزود: بي شك برگزاري نمايشگاه هاي تخصصي خودرو و قطعات در استانها موجب ايجاد تعامل دو سويه ميان خودروسازان و قطعه سازاني خواهد بود كه در راستاي بومي سازي قابليت رقابت با همتايان خارجي خود را دارند.

رضايي در ادامه با تقدير از عملكرد گروه سايپا در مواجهه با شرايط حساس تحريم ها گفت: بحث اشتغالزايي و حفظ منابع انساني متخصص همواره مورد توجه سايپا بوده است و به جرات مي توان سايپا را پرچمدار اشتغالزايي و حامي دولت در روزهاي سخت معرفي كرد.

وي افزود: بي شك دولت و وزارت صنعت مي بايست از خودروسازان حمايت كند و گروه سايپا نيز در طي سال هاي اخير ثابت كرده كه مي تواند بحران‌هاي اقتصادي و مشكلات تحريم ها را با مديريت و درايت خود حل و فصل كند.

لازم به ذكر است كه نمايشگاه تخصصي خودرو، قطعات و صنايع وابسته استان مازندران در دهكده تجاري كاسپين نياوران از سه شنبه 16 بهمن آغاز شده و تا 19 ادامه خواهد داشت و از ساعت 15 الي21 ميزبان مردم اين استان خواهد بود.

همچنين گروه خودروسازي سايپا به منظور معرفي دستاوردها و خدمات خودرويي خود با نمايش خودروهاي ساينا برقي، رهام، ون مسافرتي زامياد،كاميون كشنده380 ، پادرا، ريچ، فوتون و كشنده KX در اين نمايشگاه حضور پر رنگي داشته و پذيراي بازديد كنندگان و علاقمندان است.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

دولت باید از صنعت خودرو حمایت کند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است