Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
نیم نگاه؛

در جلسه ملاقات مدیران ارشد سایپا با مشتریان چه گذشت؟!

یکشنبه | ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۷:۲۳ | کد خبر: CP- ۹۶۱۷ | سرویس: سایپا
کارپرس:
جلسه ملاقات مشتریان سایپا و مدیران ارشد این گروه در سازه گستر سایپا برگزار شد تا مدیران ارشد این گروه خودروسازی بصورت مستقیم با مشتریان خود که پس از آغاز تحریم ها با مشکلاتی مواجه شده اند گفتگو کنند.
به گزارش کارپرس، در این جلسه که از ساعت 9 صبح آغاز شده بود مهندس بابایی نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش اعلام کرد قیمت محصولات سایپا برای مشتریانی که موعد تحویلشان تا دی ماه بوده است افزایش نخواهد داشت و مبنای محاسبه تاریخ تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.
 
بابایی تاکید کرد گروه سایپا بر اساس زمان تحویل تمامی حقوق مشتریان از جمله جریمه تاخیر را محاسبه و پس از آن خودرو ها تحویل مشتریان خواهند شد.
 
نماینده ویژه مدیر عامل سایپا در این دیدار خود شخصا به میان مشتریان آمده و پاسخگوی مردم و رسانه ها بود؛ وی اشاره کرد طبق دستورالعمل اجرایی باید تیراژ تولید را بالا ببریم و بزودی با عرضه خودرو و تحویل بصورت اولویت بندی شده طبق قراردادهای مشتریان سعی بر این داریم که تا قبل از پایان سال جاری حجم زیادی از تعهداتمان را به مرحله تحویل خودرو برسانیم.
 
وی در خصوص خودرو های خانواده رنو گفت، سایپا تمام تلاشش را می کند تا این خودرو ها به مشتریان تحویل داده شود و در حال رایزنی جهت تامین قطعات مورد نیاز خط تولید هستیم اما در صورتیکه که موفق به تامین قطعه نشویم خودرو هایی هم طبقه با خودرو های ثبت نامی را به مشتریان پیشنهاد خواهیم کرد تا در صورت تمایل مشتریان بتوانیم از این طریق برای جلب رضایت آنان اقدام کنیم و در صورت عدم تمایل مشتری سایپا طبق قرارداد باید خودروی مشتری را تامین و تحویل دهد.
 
مهندس بابایی افزود برای ساندرو های ثبت نامی سال 96 قطعی و یا غیر قطعی سعی بر این است که همه این خودرو ها تحویل شود و اگر این امکان وجود نداشت سبد کاملی از محصولات بروز را پیشنهاد خواهیم کرد تا با تعویض خودروی ثبت نامی مشکل تحویل خودروهای خانواده رنو ضمن جلب رضایت مشتریان حل شود.
 
مهندس بابایی در ضمن عذرخواهی از همه مشتریانی که در چند ماه اخیر به دلیل تاخیر در تحویل خودرو دچار مشکل شدند گفت: همه ما می دانیم که در شرایط طبیعی به سر نمی بریم اما باید با تعامل با یکدیگر بر مشکلات پیروز شویم نمونه اش جلسه امروز بود که با مطرح کردن مشکلات از سوی شما و پاسخ گویی از سمت ما بسیاری از سوالات شما پاسخ داده شد. سایپا با تمام توان خود نسبت به تحویل خودرو های مشتریان اقدام خواهد کرد.
 
saipa jalase 11 6 1saipa jalase 11 6 2saipa jalase 11 6 3saipa jalase 11 6 4saipa jalase 11 6 5saipa jalase 11 6 7saipa jalase 11 6 8saipa jalase 11 6 9saipa jalase 11 6 11
saipa jalase 11 6 16saipa jalase 11 6 12saipa jalase 11 6 14saipa jalase 11 6 19saipa jalase 11 6 18

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

در جلسه ملاقات مدیران ارشد سایپا با مشتریان چه گذشت؟!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است