Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
مدیرعامل جدید سایپا خبر داد:

ستاد ویژه رسیدگی به تعهدات معوق سایپا تشکیل شد

شنبه | ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۷:۱۸ | کد خبر: CP- ۹۶۰۵ | سرویس: سایپا
کارپرس:
مدیرعامل جدید سایپا از تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به امور مشتریان و خودروهای معوق آنها در این گروه خودروسازی خبر داد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، میرجواد سلیمانی ضمن اعلام خبر تشکیل این ستاد ویژه، گفت: تغییراتی در بخش فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا ایجاد شده که محوریت آن، تمرکز بر مطالبات به حق مشتریان این گروه بوده است.

سلیمانی با اشاره به تاکید و پیگیری های وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت برای رفع مشکل خریداران محصولات سایپا، اظهار کرد: رسیدگی به مطالبات به حق مشتریانی که به گروه خودروسازی سایپا اطمینان کرده و در طرح های فروش محصولات این گروه مشارکت کرده اند، در اولویت برنامه های این گروه قرار گرفته و در همین راستا یک ستاد عملیاتی ویژه برای پیگیری آن تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه نشست های مشترک این ستاد ویژه با نمایندگان خریداران خودروهای معوق سایپا آغاز شده، افزود: برنامه های کوتاه مدت و عملیاتی برای رفع مشکل هموطنانی که در طرح های فروش محصولات سایپا شرکت کرده و تحویل خودروهای آنها به تعویق افتاده تدوین و اجرا خواهد شد.

وی افزود: طی چند روز اخیر نماینده ویژه مدیرعامل در فروش و خدمات پس از فروش جلسات جداگانه ای با نمایندگان خریدارن خودروهای چانگان، سيتروئن، آريو، رنو و برليانس برگزار کرده که به نتایج خوبی منجر شده و هفته آتی پیگیری می شود.

سلیمانی برنامه ریزی کوتاه مدت در تامین قطعات، افزایش تولید و تسریع در فرآیندهای اجرائی را از جمله برنامه های این گروه خودروسازی برای رفع مشکلات موجود عنوان کرد و افزود: تیم مدیریتی جدید سایپا تمام تلاش خود را برای رفع مشکل هموطنان به کار خواهد گرفت و امیدواریم با یاری خدا، حمایت وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و همراهی هموطنان در آینده ای نزدیک شاهد گام های اساسی در بهبود شرایط صنعت خودرو کشور باشیم.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ستاد ویژه رسیدگی به تعهدات معوق سایپا تشکیل شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است