Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با اقدام سازه گستر سایپا محقق شد:

امضای تفاهم نامه همکاری میان سایپا و شرکت های دانش بنیان

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۲۵ | کد خبر: CP- ۹۳۶۶ | سرویس: سایپا
کارپرس:
در حاشيه برگزاري سومين نمايشگاه بين المللي خودرو تهران شركت سازه گستر سايپا تفاهم نامه اي را با يکی از شركت هاي دانش بنيان در راستاي بومي سازي قطعات استراتژيك خودرويي به امضاء رساند.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، در سومين نمايشگاه بين المللي خودرو كه در محل شهر آفتاب برگزار مي شود، مديران شركت هاي دانش بنيان با حضور در غرفه گروه خودروسازی سايپا ضمن بازديد از دستاوردهاي اين گروه خودروساز به بيان نقطه نظرات خود در راستاي توانايي و قابليت هاي متخصصان شركت هاي دانش بنيان در حمايت از صنايع خودروسازي و ارائه توانمندی هايشان در جهت بومي سازي برخي قطعات پرداختند.

در اين بازديد معصوم نجفيان مديرعامل سازه گستر با اشاره به نگرش ويژه مديرعامل گروه خودروسازی سايپا مبني بر ضرورت تدوين يك منشور حاكميتي في ما بين شركت سايپا و شركت هاي دانش بنيان، آمادگي خود را جهت عقد هرگونه تفاهمنامه اي در راستاي بومي سازي قطعات و پيشبرد اهداف گروه سايپا با شرکت های دانش بنيان و دارنده ايده های ناب در جهت داخلی سازی قطعات و کاهش ارزبری آنها اعلام کرد.

 رئيس هيات مديره گروه خودروسازي سايپا ضمن تاكيد بر لزوم خودكفايي شرکت سازه گستر به عنوان يکی از شرکت های اصلی گروه سايپا در تامين قطعات، به تشريح توانمندي و تلاش اين شرکت براي كاهش ارزبري و افزايش داخلی سازی قطعات پرداخت.

در اين بازديد، شركت سازه گستر سايپا تفاهمنامه همكاري با يكي از شركت هاي دانش بنيان را به منظور بومي سازي و كاهش ارزبري در توليد قطعات استراتژيك خودرو به امضاء رساند.

لازم به ذكر است گروه خودروسازی سايپا در سومين نمايشگاه بين المللي خودرو از 18 تا 21 دي ماه 97 و از ساعت 10 الی 18 پذيرای علاقمندان، دانشگاهيان و صنعتگران خواهد بود.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

امضای تفاهم نامه همکاری میان سایپا و شرکت های دانش بنیان

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است