در سومين نمايشگاه بين‌المللي تهران؛

نمایش محصولات شرکت سایپا شیشه در غرفه سایپا

دوشنبه | ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۶ | کد خبر: CP- ۹۳۲۳ | سرویس: سایپا
کارپرس:
شركت سايپاشيشه نمونه‌هاي داخلي‌سازي شده شيشه‌هاي مورد استفاده در خودروهاي برليانس H200 و H300، چانگان، آريو، مگان، زانتيا و ساير خودروهاي توليدي گروه سايپا را در نمايشگاه تهران به نمايش خواهد گذاشت.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، در سومين نمايشگاه بين‌المللي خودرو تهران كه باهدف معرفي توانمندي‌ها و راهبردهاي داخلي‌سازي قطعات برگزار خواهد شد، شركت سايپاشيشه به‌عنوان توليدكننده اصلي شيشه مورد استفاده در خودروهاي توليدي گروه سايپا، آخرين محصولات خود را كه با بهره‌برداري از دانش و توانمندي متخصصان ايراني طراحي و ساخته شده است، در معرض ديد بازديدكنندگان قرار خواهد داد.

باتوجه به آن‌كه در سال‌هاي اخير، سبد محصولات توليدي گروه سايپا با افزايش تعداد خودروها و ايجاد تنوع گسترده مواجه شده، شركت سايپاشيشه نيز توانسته با طراحي و ساخت محصولات مورد نياز اين گروه، از خروج ارز از كشور جلوگيري كرده و ظرفيت‌هاي متنوعي را در بخش طراحي و ساخت شيشه‌هاي مورد نياز محصولات، به‌كار گيرد.

سومين نمايشگاه بين‌المللي خودرو تهران از 18 تا 21 دي‌ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد و گروه خودروسازي سايپا آخرين دستاوردها و توانمندي‌هاي خود را به‌نمايش خواهد گذاشت.

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نمایش محصولات شرکت سایپا شیشه در غرفه سایپا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است