همراه با گروه سایپا؛

شركت رادياتور ايران به نمايشگاه خودرو تهران می رود

پنج شنبه | ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۱ | کد خبر: CP- ۹۳۰۲ | سرویس: سایپا
کارپرس:
شركت رادياتور ايران كه در قالب گروه خودروسازي سايپا در سومين نمايشگاه بين المللي خودرو تهران حضور خواهد يافت، انواع رادياتور محصولات مختلف خودرويي ساخت داخل را در معرض ديد بازديدكنندگان خواهد گذاشت.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، همزمان با برگزاري سومين نمايشگاه بين‌المللي خودرو كه هفته آينده در تهران برگزار مي‌شود، شركت رادياتور ايران زيرمجموعه گروه خودروسازي سايپا انواع رادياتور محصولات جديد داخلي شامل چانگان، محصولات گروه رنو، خانواده برليانس، آريو، محصولات پژو و دانگ‌فنگ و همچنين رهام را دركنار رادياتور ساير محصولاتي نظير كاميون، انواع خودروهاي سواري و خودرو ارس كه مورد استفاده در صنايع نظامي است را به نمايش درخواهد آورد.

نمايش اينتركولر كاميون البرز و خودرو ارس در كنار سامانه خنك‌كننده خودروهاي كوييك و رهام و همچنين خنك‌كننده‌هاي روغن موتور چندين خودرو توليد داخل، از ديگر اقداماتي است كه در غرفه رادياتور ايران و گروه خودروسازي سايپا صورت مي‌گيرد.

همچنين رادياتور ايران قصد دارد در اين نمايشگاه، محصولات برخوردار از فناوري‌هاي پيشرفته و مواد اوليه مورد نياز خود را نيز جهت معرفي به عموم و تأمين از منابع داخلي در معرض ديد بازديدكنندگان قرار دهد.

تمامي محصولاتي كه در غرفه رادياتور ايران در سومين نمايشگاه بين‌المللي خودرو تهران به نمايش درمي‌آيند، محصولاتي هستند كه توسط متخصصان ايراني و با بهره‌گيري از ظرفيت‌ها و امكانات داخلي طراحي و توليد شده‌اند.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

شركت رادياتور ايران به نمايشگاه خودرو تهران می رود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است