Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

۳۶کانتیر لوازم یدکی سیتروئنC۳ به کشور وارد شد

سه شنبه | ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۷ | کد خبر: CP- ۹۲۵۲ | سرویس: سایپا
کارپرس:
در روزهای گذشته شرکت سایپا سیتروئن تعدادی از خودروهای سیتروئن سی ۳ ثبت نامی خود را بعد از چند ماه تاخیر تحویل مشتریان داد.
به گزارش کارپرس، یکی از دلایل عدم تحویل به موقع خودرو از سوی سایپا موارد مرتبط با تحریم و تامین قطعات خودرو اعلام شد . اما آیا خودرویی که برای ساخت آن با مشکل تامین قطعات روبرو شده بود آیا برای ارائه خدمات پس ازفروش در آینده دچار مشکل نخواهد شد؟

 مومنی معاون بازاریابی و فروش شرکت سایپا سیتروئن در مورد موارد فوق و اینکه چه تدابیری برای ارائه خدمات پس از فروش و ارائه قطعه برای سرویس دهی به خودروهای سیتروئن سی 3 اندیشه شده است گفت: موضوع تامین قطعات و ارائه خدمات پس از فروش از جمله مواردی بود که شرکت نسبت به آن حساس بوده و لذا با پیش بینی این مورد ما سفارش گذاری قطعات را انجام داده و به میزان لازم لوزم یدکی این خودرو وارد کشور شده است.

وی ادامه داد: شرکت سایپا -سیتروئن  36 کانتینر از کل قطعات یدکی سیتروئن سی 3 را وارد ایران کرده است که این محموله  داخل گمرک بوده و در مرحله ترخیص قرار دارد.

معاون بازاریابی و فروش شرکت سایپا سیتروئن با بیان اینکه با همکاری دفتر منطقه ایی سیتروئن در زمینه سفارش گذاری دوباره  نیز اقدام می کنیم ادامه داد: قطعات و لوازم یدکی خودرو  جزوء مورد تحریم  تلقی نمی شود  و لذا ما برای ارائه خدمات پس از فروش علاوه بر قطعاتی که وارد کرده ایم با همکاری دفتر منطقه ایی سیتروئن سفارش گذاری جدید نیز گذاشته ایم و لذا مالکان سیتروئن سی 3 مشکلی برای ارائه خدمات پس از فروش ندارند.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

۳۶کانتیر لوازم یدکی سیتروئنC۳ به کشور وارد شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است