وی گفت: سايپايدك در سال 97 در راستاي افزايش رضايتمندي مشتريان از خدمات پس از فروش و كاهش مدت زمان پاسخگويي به درخواستهاي مشتريان، توانسته است گامهاي مهمي در اين مسير بردارد و به اهداف پيشبيني شده دست يابد.
وي يادآور شد: اين حركت رو به جلو و رشد صعودي كه از سال گذشته آغاز شده، مديون تلاش كاركنان و همراهي شبكه نمايندگيها در اجراي سياستها و برنامههاي سازمان است. نظارت بر حسن اجراي برنامههاي خدمات پس از فروش و پيگيري خواستهها و سلايق مشتريان در ارائه خدمات و همچنين ارائه خدمات نوين مبتني بر انتظارات مشتري، در كسب اين موفقيت تاثيرگذار بوده و در كنار آن از آموزش كاركنان نمايندگيها و به كارگيري نيروهاي متخصص نيز بهره بردهايم.
معاون خدمات پس از فروش سايپايدك تاكيد كرد: اين افزايش امتياز كه برآيند نظرات مشتريان از نحوه دريافت در خدمات شبكه گسترده نمايندگيها است براي ما بسيار ارزشمند و قابل تحسين است و تلاش خواهيم كرد كه اين روند رو به رشد را در ماه ها و سال هاي آينده ادامه دهيم.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان