Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
جهرودی در بازدید از سازه گستر:

توسعه در خودروسازی کشور دستاورد مقاومت در برابر تحریم هاست

یکشنبه | ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۱:۵۳ | کد خبر: CP- ۸۲۴۰ | سرویس: سایپا
کارپرس:
مديرعامل گروه خودروسازي سايپا گفت: باتلاش قطعه‌سازان داخلي و همكاري گروه خودروسازي سايپا، قطعه ECU خودرو داخلي‌سازي شد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، محسن جهرودي در بازديد از شركت سازه‌گستر سايپا با اشاره به ضرورت توجه به توسعه داخلي‌سازي قطعات خودرو در دوران تحريم‌ها افزود: در صورتي كه صنعت خودروسازي ايران بتواند در برابر تحريم‌هاي فعلي ايستادگي كرده و از ظرفيت‌هاي خود به‌خوبي استفاده كند، در آينده اين صنعت بسيار قوي‌تر و پوياتر خواهد بود.

به گفته جهرودي قطعه ECU خودرو كه برخوردار از فناوري بسيار پيشرفته‌اي است و صنعت خودروسازي ايران براي تأمين آن، همواره به بازارهاي خارجي وابسته بوده، با كمك و همكاري گروه خودروسازي سايپا داخلي‌سازي شده كه با اين امر، يك تحول مهم در اين صنعت شكل خواهد گرفت.

وي كه از بخش‌هاي تأمين قطعات، بررسي كيفيت و ارتباطات سازه‌گستر بازديد مي كرد، ادامه داد: توانمندسازي قطعه‌سازان داخلي و كمك به توليد قطعات داراي فناوري پيشرفته، صنعت خودروسازي ايران را از منابع خارجي بي نياز كرده و موجب رشد و شكوفايي در داخل خواهد شد.

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا تأكيد كرد: توليد قطعه مهم و پيچيده ECU دروازه ورود به ميدان توليد ساير قطعات پيشرفته در داخل است و مي‌تواند ما را مبدل به يك كشور داراي فناوري توسعه يافته در صنعت قطعه‌سازي كند.

جهرودي به فراخوان دعوت از نخبگان و صاحبان ايده‌هاي جديد در امر توليد قطعات توسط گروه خودروسازي سايپا اشاره كرد و گفت: با اين كار زمينه شناسايي ايده‌ها و نوآوري‌ها در عرصه قطعه‌سازي و خودروسازي را فراهم كرده‌ايم و قصد داريم با استفاده از همين ظرفيت‌هاي داخلي و بدون نگاه به خارج، نياز صنايع خود را تأمين كنيم.

وي در پايان گفت: با دوري از سياسي‌كاري و پرهيز از فضاي متأثر از حاشيه‌ها، رشد صنعت خودروسازي و قطعه‌سازي را دنبال مي‌كنيم تا از اين طريق هم دانش توليد در كشور توسعه يابد و هم كسب و كار درون‌سازماني به جايگاه مدنظر خود برسد.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

توسعه در خودروسازی کشور دستاورد مقاومت در برابر تحریم هاست

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است