Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
جهرودی در بازدید از نمایندگی های شهر اورمیه:

مهم‌ترین اصول سایپا ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش است

یکشنبه | ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۴ | کد خبر: CP- ۸۱۲۳ | سرویس: سایپا
کارپرس:
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، قائم‌مقام ارشد مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه، از نمایندگی‌های باختر تعمیر ارومیه و اروم کیاخودرو در شهر ارومیه بازدید کردند.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، در جریان این بازدید محسن جهرودي اظهاركرد: رمز موفقیت در استمرار رضایت‌مندی مشتریان، ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش است و تمام تلاش گروه سایپا افزایش شاخص رضایت‌مندی مشتریان و مصرف‌کنندگان محصولات سایپاست.

جهرودی که از نزدیک عملکرد این دو نمایندگی مجاز سایپا در شهر ارومیه را ارزیابی می‌کرد، گفت: علی‌رغم همه محدودیت‌ها به‌واسطه تحریم‌های دشمنان، خدمات پس از فروش از مهم‌ترین سیاست‌های جدی گروه سایپا است که باید همه ارکان سایپا در همه سطوح، تمام توان خود را برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان به‌کار گیرند.

در این بازید مدیران نمایندگی‌های مذکور گزارشی از فعالیت‌های خود را ارائه کردند و حضور مدیرعامل گروه سایپا در ارومیه را گام بسیار مهمی در راستای اولویت بخشیدن به خدمات پس از فروش در گروه سایپا دانستند.

saipa jahrodi 7 14 2

saipa jahrodi 7 14 3

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

مهم‌ترین اصول سایپا ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش است

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است