Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

بازدید مدیر عامل سایپا از پلاسکوکار،لنت پارسیان پیشرو و سایپا شیشه

سه شنبه | ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۶ | کد خبر: CP- ۸۱۱۶ | سرویس: سایپا
کارپرس:
مديرعامل گروه خودروسازي سايپا به همراه جمعي از مديران ارشد گروه از شركت هاي قطعه سازي گروه سايپا در استان قزوين بازديد كرد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، مديرعامل گروه خودروسازي سايپا به همراه عضو هيات مديره سايپا و مديرعامل سازه گستر، قائم مقام ارشد مديرعامل و جمعي از معاونين و مديران ارشد گروه خودروسازي سايپا از شركت هاي پلاسكوكار، لنت پارسيان پيشرو و سايپاشيشه در استان قزوين بازيد كرد.

مهندس جهرودي در جريان بازديد از شركت سايپاشيشه، خط توليد جديد آماده سازي شيشه ( باندو ) را افتتاح كرد.اين خط توليد آماده سازي شيشه يكي از پيشرفته ترين خطوط توليد شيشه در كشور است كه در راستاي كاهش 30 درصدي هزينه ها و افزايش ضريب ايمني با حجم سرمايه گذاري معادل 1.2 ميليون دلار راه اندازي شده است.

بر اساس اين گزارش، خط توليد جديد سايپاشيشه تا 30 درصد كاهش ضايعات شيشه جلو در حين توليد و نصب در محل خودرو و حدود 40 درصد افزايش كيفيت در شيشه هاي جلو خودرو و قابليت توليد همزمان دو محصول (دو لايه سبز و سفيد) را به همراه خواهد داشت.

مهندس جهرودي پيش از اين بازديد با حضور در شركت پلاسكوكار و بازديد از خطوط توليد اين شركت، فرايندهاي مختلف اين مجموعه قطعه سازي را مورد ارزيابي قرار داد.

در جريان اين بازديد مديرعامل گروه سايپا در نشست با مديران و كاركنان پلاسكوكار استراتژي و اهداف گروه سايپا را حمايت از قطعه سازان داخلي بر شمرد و تعامل همه جانبه با قطعه سازان داخلي را ضروري دانست.

همچنين در اين نشست مديرعامل شركت پلاسكوكار گزارشي از روند توليد و برنامه هاي اين شركت ارائه داد.

سپس مديرعامل گروه خودروسازي سايپا از شركت لنت پارسيان پيشرو بازديد و از نزديك در جريان جزئيات فعاليت هاي اين شركت قرار گرفت و در ادامه، مديرعامل شركت لنت پارسيان پيشرو، فعاليت ها و برنامه هاي اين شركت را تشريح كرد.

گفتني است 10 درصد از قطعات صنعت خودرو در استان قزوين توليد مي شود و اين استان يكي از قطب هاي مهم خودروسازي و قطعه سازي كشور است.

jahrodi bazdid 7 12 1
 
jahrodi bazdid 7 12 2
 
jahrodi bazdid 7 12 3
 
jahrodi bazdid 7 12 4
 
jahrodi bazdid 7 12 5

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

بازدید مدیر عامل سایپا از پلاسکوکار،لنت پارسیان پیشرو و سایپا شیشه

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است