Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
سردار نقدی در يادواره شهداي سايپا:

باید همانند دفاع مقدس با اتکا به توانمندی های داخلی به خودکفایی برسیم

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۵۲ | کد خبر: CP- ۷۹۹۴ | سرویس: سایپا
کارپرس:
مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس، يادواره شهداي شركت سايپا با حضور معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، معاونين، مديران، روسا، كاركنان، بسيجيان شاغل و خانواده هاي معظم شهداي شركت سايپا دوشنبه برگزار شد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، سردار محمدرضا نقدي با بيان اينكه در موضوع خودكفايي بايد از فرهنگ دفاع مقدس درس بگيريم، گفت: دفاع مقدس درخشان ترين حماسه و رشادت ملت ايران است كه بايد الگوي همه ما در شرايط فعلي قرار گيرد.

نقدي به تحريم هاي تسليحاتي در زمان دفاع مقدس اشاره و تصريح كرد: تحريم هاي تسليحاتي و نظامي در زمان دفاع مقدس باعث شد تا به خودكفايي در صنايع دفاعي دست يابيم و اصلي ترين راهكار خودكفايي در صنايع دفاعي كشور، خودباوري و اعتماد به نفس است.

وي با اشاره به اينكه امروزه در شرايط جنگ اقتصادي قرار داريم، خاطرنشان كرد: بايد همانند دوران دفاع مقدس با اتكاء به توانمندي هاي داخلي و خودباوري تلاش كنيم كه در صنايع ديگر از جمله صنعت خودرو به خودكفايي برسيم.

معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: امروزه در بسياري از صنايع دفاعي از جمله صنعت موشكي، سامانه هاي پدافند هوايي، ناو هواپيمابر، زيردريايي و ساخت پهباد به خودكفايي رسيده ايم و اين عظمت در سايه خودباوري و اعتماد به نفس حاصل شده است.

نقدي افزود: علي رغم همه تهديدها بر عليه كشورمان هزينه هاي دفاعي ما از هزينه هاي دفاعي كشورهاي كوچك حاشيه خليج فارس بسيار كمتر بوده و جزو كم هزينه ترين بخش هاي كشور است و اطلاعات دقيق اين هزينه ها در سازمان برنامه و بودجه قابل رصد و بررسي است.

وي پيشرفت هاي كشور در صنايع دفاعي را نتيجه عشق، ايمان، استقامت و پيروي از فرهنگ شهادت و شهداي گرانقدر دانست و تصريح كرد: بايد همانگونه كه در صنايع دفاعي تهديدها را به فرصت تبديل كرديم در صنايع ديگر از جمله صنعت خودرو نيز با خودباوري و اعتماد به نفس تهديد تحريم هاي ظالمانه دشمنان را به فرصت تبديل كنيم تا به خودكفايي در اين صنعت نائل شويم.

نقدي گفت: يكي از رموز موفقيت و خودكفايي در صنعت خودرو تعامل و ارتباط نزديك با دانشگاه هاي كشور است كه بايد به صورت جدي اين تعامل دوسويه برقرار شود تا در اين صنعت خودكفا شويم.

وي افزود: توليد در كشور در حال حاضر اقتصادي نيست كه بايد تلاش كنيم تا نقدينگي موجود در جامعه به سمت توليد سوق داده شود و با مشاركت مردم از طريق سرمايه گذاري در بخش توليد بتوانيم به خودكفايي در صنعت خودرو و صنايع ديگر برسيم.

معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تاكيد كرد: بايد در اقتصاد و صنعت داخلي به بهره وري برسيم تا توجه به اين حوزه ها بيشتر شود.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

باید همانند دفاع مقدس با اتکا به توانمندی های داخلی به خودکفایی برسیم

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است