Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در نمایشگاه کرمانشاه صورت گرفت:

بازدید نماینده مردم قصر شیرین از غرفه سایپا

یکشنبه | ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۶:۵۰ | کد خبر: CP- ۷۷۱۱ | سرویس: سایپا
کارپرس:
نایب رئیس کمیسیون اصل نودگفت: صنعت خودروسازی به عنوان صنعت مادر جایگاه ویژه ای در توسعه و اشتغال دارد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، فرهاد تجری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون اصل نود در نهمین نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته کرمانشاه از غرفه سایپا بازدید کرد و در حاشیه بازدید گفت:گروه سایپا به عنوان یکی از دو خودروساز کشور محصولاتی با نگاه ملی تولید می کند.

وی خاطرنشان کرد: نگاه به تولید داخلی یکی از ضروریات جامعه و مهم کشور است که در این خصوص در شرایط تحریم گروه سایپا علي رغم تحریم های ظالمانه امریکا در عرصه تولید داخلی گام های خوبی برداشته است.

تجری بیان کرد: شرکت های خودروسازی در شرایط کنونی در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند و مطمئنا با اتکا بر توان متخصصان داخلی و تولید ملی از شرایط و مشکلات کنونی گذر خواهیم کرد.
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب افزود؛ تحریم های ظالمانه امریکا بخش عمده ای از صنعت خودروسازی را هدف قرار داده و این نشان می دهد صنعت خودروسازی به عنوان صنعت مادر کشور جایگاه ویژه ای در توسعه صنعت و اشتغال دارد.

وی گفت: گروه سایپا در توسعه محصول، کیفیت و رضایت مشتری گام های خوبی در چند سال گذشته برداشته است که امیدارم این مجموعه در توسعه صنعت خودروسازی کشور نقش آفرینی کند.
نایب رئیس کمیسیون اصل نود اظهار کرد: سایپا در نهمین نمایشگاه کرمانشاه با محصولات جدید و متنوع حضور پرقدرتی داشته و همین موضوع باعث استقبال مردم عزیز کرمانشاه از غرفه سایپا شده است‌.
تجری خاطرنشان کرد: گروه سایپا در زمان زلزله کرمانشاه خدمات مناسب و شایسته ای مانند سایر هموطنان به استان کرمانشاه به ویژه سرپل ذهاب داده است که جا دارد از مدیریت و کارکنان گروه سایپا تشکر کرد.

وی بیان کرد: با توجه به داشتن نام مشترک یکی از محصولات سایپا‌ به نام کوئیک و بخشی از منطقه آسیب دیده سرپل ذهاب، گروه سایپا با ایجاد درمانگاه و مدرسه خدمات ویژه ای به این منطقه ارائه داد که این نوع دوستی و انجام مسئولیت های اجتماعی سایپا قابل تقدیر است.

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

بازدید نماینده مردم قصر شیرین از غرفه سایپا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است