وی افزود: این خودرو تمامی استانداردهای بینالمللی روز دنیا را پشت سر گذاشته و در حال حاضر با عمق داخلیسازی ۳۰ درصدی در ایران تولید میشود که باتوجه به برنامههای گروه سایپا، در آینده نزدیک بیش از ۴۰ درصد از قطعات آن در داخل کشور تولید خواهد شد.
بهگفته جهرودی تاکنون قرارداد تولید ۸ هزار دستگاه از این محصول با طرف چینی منعقد شده که بهزودی تولید و در طرح جایگزینی، تحویل مشتریان خواهد شد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه به اعمال تحریمها برعلیه صنعت خودرو اشاره کرد و گفت: بسیاری از شرکتهای بینالمللی در حال حاضر آماده همکاری با ایران هستند و با برنامههای مختلفی که در دستور کار داریم، این تحریمها را به یک فرصت مناسب برای کشور تبدیل خواهیم کرد.
جهرودی افزود: هر شرکتی که امروز بهصورت جدی وارد همکاری بینالمللی مشترک با سایپا شود، در آینده از جایگاه ویژهای در صنعت خودروسازی ایران برخوردار خواهد بود.
گفتنی است کامیون کشنده سنگین دانگفنگ KX480 محصول جدید سایپا است که قرار است جایگزین خودروهای ولوو در طرح جایگزینی کامیونهای تجاری فرسوده شود.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان