Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
سایپا تاکید کرد؛

قطعات یدکی غیر استاندارد نخرید!

جمعه | ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۷:۲۸ | کد خبر: CP- ۶۷۹۱ | سرویس: سایپا
کارپرس:
گروه خودروسازي سايپا در اطلاعيه اي اعلام كرد قطعات يدكي استاندارد و مورد تاييد گروه خودروسازي سايپا فقط در بسته بندي هاي سايپا و از طريق شبكه هاي مجاز فروش و عاملين مجاز سايپا يدك انجام مي شود.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، در اطلاعيه گروه سايپا آمده است ، قطعات يدكي مورد تاييد و استاندارد در بسته بندي هاي سايپا با هولوگرام از طريق سايپايدك و فقط در شبكه فروش و عاملين مجاز تعميراتي انجام مي شود و برندهاي ديگر مورد تاييد نبوده و در صورت استفاده در دوره گارانتي موجب خروج خودرو از گارانتي خواهد شد .

در اين اطلاعيه تاكيد شده است ، استفاده از قطعات متفرقه و غير استاندارد موجب بروز آسيب به خودرو خواهد شد كه گروه خودروسازي سايپا در قبال قطعات غير استاندارد و متفرقه هيچگونه تعهدي را نخواهد پذيرفت .

همچنين در اين اطلاعيه آمده است قطعات مورد تاييد شركت سايپا يدك داراي ضمانت اين شركت مي باشد .

خریداران می توانند به منظور اطمینان از اصل بودن قطعه، شماره درج شده زیر لایه اسکرچ که بر روی لیبل بسته بندی قطعات درج شده است را به شماره 50001813 ارسال نمایند. به محض ارسال این شماره 16 رقمی، سیستم مکانیزه در اسرع وقت نسبت به بررسی و تحلیل اطلاعات ارسالی اقدام نموده و پاسخ تایید یا عدم تایید اصالت قطعه خریداری شده به همراه اطلاعات فنی قطعه در اختیار مشتریان قرار می گیرد. همچنین مشتریان عزیز می توانند با دانلود اپلیکیشن سایپا بر روی تلفن همراه خود، نسبت به اسکن بارکد QR درج شده در زیر لایه اسکرچ اقدام نموده و از اصالت قطعات خریداری شده اطمینان حاصل نمایند.

مشتريان گرامي مي توانند در صورت بروز هرگونه مشكل با شماره 096550 مركز امور مشتريان گروه سايپا تماس حاصل و راهنمايي لازم را دريافت نمايند.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

قطعات یدکی غیر استاندارد نخرید!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است