Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

تیپا ارتقاء درجه گرفت

شنبه | ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۷:۴۴ | کد خبر: CP- ۵۱۳۳ | سرویس: سایپا
کارپرس:
براساس گزارش ارزشیابی کیفی خودرو مربوط به دی ماه ١٣٩٦ ، خودروی تیبا محصول گروه خودروسازی سایپا موفق به اخذ 2 ستاره کیفی از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، در جدیدترین ارزشیابی کیفی خودروهای تولید داخل منتهی به بازه زمانی ١ تا ٣٠ دی ماه سال جاری، در بخش خودروهای سواری رده قیمتی 25تا 50 میلیون تومان، تیبا صندوق دار از تولیدات سایپا با افزایش موارد کیفی و دریافت یک ستاره کیفی دیگر، 2 ستاره شد.

خودروی تیبا از زمان عرضه به بازار در خطوط تولیدی سایپاسیتروئن تولید و روانه بازار خودرو می شود.

بر اساس این گزارش، در بخش خودروهای سواری سراتوی سایپا نیز در رده قیمتی 75 تا 100 میلیون تومان، با دریافت 4 ستاره کیفی یکی از با کیفیت ترین خودروهای تولید داخل معرفی شد. همچنین در رده قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان، خودروهای رنوساندرو و پارس تندر از محصولات شرکت پارس خودرو، توانسته اند 4 ستاره کیفی را کسب کنند.

در بخش خودروهای تجاری، ولوو500 FH ، FH460 و460 FM از محصولات شرکت سایپادیزل در ادامه روند موفق گذشته با دریافت 4 ستاره کیفی از باکیفیت ترین خودروهای کشنده و تجاری کشور معرفی شدند.

گفتنی است این موفقیت ها در راستای سیاست های مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا مبنی بر افزایش کیفیت محصولات با انجام پروژه های مختلف و تلاش گسترده همه ارکان گروه سایپا به دست آمده است.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تیپا ارتقاء درجه گرفت

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است