Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
مدیر بازاریابی سایپادیزل خبر داد:

سایپادیزل به دومین نمایشگاه حمل و نقل تهران می رود

یکشنبه | ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۷:۳۷ | کد خبر: CP- ۴۶۴۳ | سرویس: سایپا
کارپرس:
مدیر بازاریابی سایپادیزل گفت: این شرکت با نمایش محصولات جدید و متنوع خود، در دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و راهسازی تهران حضوری پررنگ و فعال خواهد داشت.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، بهمن احمدنیا مدیر بازاریابی این شرکت در گفتگویی ضمن اعلام خبر فوق افزود: سایپادیزل در دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و راهسازی تهران، علاوه بر نمایشکامیون فوق سنگین ولووFH750 که اخیراً بعنوان قوی ترین کامیون ایران رونمایی گردید، با نمایش و معرفی 8 خودروی سنگین دیگر، آخرین دستاوردهای نوین صنعتگران خود را در معرض دید عموم قرار خواهد داد.

وی افزود: با توجه به تخصصی بودن این نمایشگاه و حضور فعالان حوزة حمل و نقل و راهسازی کشور، شرکت سایپادیزل با سبدی متنوع از محصولات و مطابق با نیاز حوزه های مهم زیرساخت کشور،خودروهای خود را در سگمنت و کاربری های مختلف به نمایش خواهد گذارد تا بتواند درخواست های موجود دراین بخش از بازاررا پوشش دهد.

احمدنیا اضافه کرد: این محصولات در بخش کشنده: شامل کامیون های ولوو FH750، ولوو FH500‌، ولوو FH460، ولوو FM460 و کاوه KT420 می باشند. همچنین در بخش کمپرسی کامیون ولوو FMX، در حوزهباری کامیون های ولوو FM460 و رنو D Wide و کامیونت فوتون نیز بعنوان محصول ردة سبک سایپادیزل، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

مدیر بازاریابی سایپادیزل تاکید کرد: با توجه به گردهمایی بخش های متنوعی از صنایع و حوزه های مرتبط با حمل و نقل و نیز عملیات حمل و نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته در این نمایشگاه، بستر مناسبی برای ایجاد تعامل سازنده و برقراری ارتباط همکاری میان خودروسازان تجاری و نهادها و سازمان ها مهیا شده است که سایپادیزل با این هدف در رویداد یاد شده حضور خواهد داشت.

گفتنی است، دومین نمایشگاه بین المللیحمل و نقل و راهسازی تهران،همزمان با هفته حمل و نقل و از 26 لغایت 28 آذرماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد که شرکت سایپادیزل در فضای باز نمایشگاهی، میزبان بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

سایپادیزل به دومین نمایشگاه حمل و نقل تهران می رود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است