Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

رشد ۱۴ درصدی سایپا در کسب رضایت از مشتریان

سه شنبه | ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۶:۵۶ | کد خبر: CP- ۲۶۸۴ | سرویس: سایپا
کارپرس:
بر اساس گزارش های شرکت بازرسی استاندارد و کیفیت ایران (ISQI) برای دوره سه ماهه سوم سال 95، شاخص کل رضایت مشتریان از فرایندهای فروش گروه سایپا، با رشد چشمگیری روبه رو بوده است.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان مطلب فوق، گفت: میزان شاخص کل رضایت مشتریان از فرایندهای فروش در دوره زمانی یاد شده با 14% رشد نسبت به سال 94 به عدد 652 رسیده است که این میزان؛ بیشترین رشد در بین شرکت های خودرو ساز است.

وی افزود: گروه سایپا در شاخص های برخورد و پاسخگویی کارکنان نمایندگی، سهولت در روش های خرید خودرو، سهولت دسترسی به شبکه نمایندگی های فروش و محل تحویل خودرو، مطابقت خودرو تحویلی با مشخصات تعیین شده در زمان ثبت نام، مدت زمان صرف شده جهت طی مراحل اداری ثبت نام و تحویل خودرو در زمان مقرر طبق قرارداد خرید، امتیازهای بالای 700 را کسب کرده است که در نوع خود منحصر به فرد است.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

رشد ۱۴ درصدی سایپا در کسب رضایت از مشتریان

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است