وی ادامه داد: سال آینده سرعت کارها بیش از این خواهد شد مدل جدید کسب و کار جدید پیش خواهیم رفت.
علیشاهی گفت: در سال آینده با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد اقدامات خوبی هم در حوزه رضایت مندی مشتری و هم در حوزه تعمیرگاهها خواهیم بود.
مدیر عامل سایپا یدک ضمن رضایت از حوزه امور مرتبط با مشتریان ابراز رضایت کرد و ادامه داد: در حوزه رضایت مشتریان شواهد میدانی حاکی از رشد مطلوب در 3 ماه پایانی سال دارد که امیدواریم نتایج اعلامی توسطISQI در سال 96 این مهم را صحه گذاری نماید. وی اعلام کرد تعداد شکایت مختومه نشده در مقایسه با آذر ماه به 1/4کاهش یافته و اقدامات اساسی و بهبود فوق العاده ای در این بخش حاصل شده است.
علیشاهی تاکید کرد: گوش ما از شنیدن انتقاد یا سخن خیر خواهانه مشتری و ذینفعان نباید بسته شود. بلکه باید مدام در معرض انتقاد مشتریان باشیم تا وضعیت را روز به روز بهبود دهیم.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان