Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
مهندس امین برقی:

رنو در کشورهای مختلف با برندهای متفاوت تولید می شود

یکشنبه | ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۷:۲۵ | کد خبر: CP- ۱۰۷۹ | سرویس: سایپا
کارپرس:
مدیر محصول بازاریابی شرکت رنوپارس در ارتباط با این مساله که گفته می شود خودروی «ساندرو استپ وی» متعلق به شرکت رنو نیست و همان خودروی «داچیا» است که در رومانی تولید می شود، گفت: رنو محصولات خود را در برخی کشورها با برندهای متفاوت عرضه می کند.
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، امین برقی در حاشیه مراسم تست خودروی « ساندرو استپ وی» محصول مشترک رنو و پارس خودرو، در جمع خبرنگاران افزود: گروه رنو در کشورهای مختلف با برندهای گوناگون دیده می شود. به طور نمونه، رنو محصولات خود را در اروپای شرقی از جمله رومانی با برند داچیا و در کره جنوبی با برند سامسونگ تولید و عرضه می کند. محصولات جدید مثل «تالیسمان» (talisman) در کره جنوبی با لوگو رنو-سامسونگ به بازار معرفی شده است.

برقی با اشاره به اینکه شرکت رنو محصولات خود را با همان نام رنو در ایران عرضه می کند، درباره خودروی ساندرو گفت: این خودرو نسل اول و دوم دارد؛ نسل اول بر روی پلت فرم «X90» و نسل دوم بر روی پلت فرم «X52» تولید می شود.

وی افزود: ساندرو هاچ بک و ساندرو استپ وی روی همان پلت فرم X90 ساخته شده اند. البته استپ وی جدیدی نیز روی پلت فرم X52 تولید شده اما این محصول هنوز به ایران وارد نشده است.
مدیر محصول بازاریابی شرکت رنوپارس گفت: پلت فرم X90 در سال 2004 میلادی طراحی شد و با ال90 به بازار ایران آمد؛ بعد از این نسل، نسل دوم آن در سال 2014میلادی مطرح شد اما نسل دوم این خودروها هنوز وارد ایران نشده است.

برقی در پاسخ به این سوال که آیا تولید نسل دوم را در برنامه دارید؟، گفت: با توجه به عمر محصولات جاری، در آینده تولید نسل بعدی را در برنامه خواهیم داشت.
به گزارش ایرنا، شرکت خودرو سازی پارس خودرو از شرکت های تابعه گروه خودروسازی سایپا، یکشنبه هفته ای که گذشت مدل جدید خودروی خود با نام ساندرو استپ وی را رونمایی کرد.

حجم موتور و حداکثر قدرت این خودرو مشابه مدل ساندرو هاچ بک است و در تفاوت ها حدود 50 کیلوگرم به وزن و به ترتیب 2، هفت و 50 میلی متر به طول، عرض و ارتفاع این خودرو اضافه شده است.
قیمت این محصول در دنده دستی 465 میلیون و 500 هزار ریال( 46 میلیون و 550 هزار تومان) و در دنده اتوماتیک 525 میلیون ریال (52 میلیون و 500 هزار تومان) مشخص شده است.
    


با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

رنو در کشورهای مختلف با برندهای متفاوت تولید می شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است