Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
بابایی خبر داد:

نمایندگی متخلف سایپا تعلیق شده است

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۶ | کد خبر: CP- ۱۰۱۵۴ | سرویس: سایپا
کارپرس:
نماینده ویژه مدیر عامل سایپا در خصوص ضرب و شتم یک مشتری در یکی از نمایندگی های این گروه در شهر کرمان توضیحاتی را ارئه کرد.
به گزارش کارپرس، عبدالله بابایی گفت در تاریخ سیزدهم اسفند سال جاری در روز دوشنبه پس از اعلام دفتر منطقه ای کرمان در مورد درگیری یکی از نمایندگی ها با مشتری و ضرب و شتم وی توسط یکی از کارمندان نمایندگی، بلافاصله پیگیری این اتفاق را آغاز کردیم و پس از جستجو و ارتباط گرفتن با ایشان شخصا از حضور این هموطن خود عذرخواهی کردم و قول مساعد دادم که این موضوع پیگیری خواهد شد و صد البته که این نمایندگی مستلزم برخورد های بسیار سخت خواهد بود.
 
بابایی افزود پرونده این نمایندگی بلافاصله در کمتر از یک ساعت در کمیسیون اعطا و لغو کردیم و در صبح روز بعد تابلوی تعلیق را بر سردر نمایندگی نصب کردیم و نسبت به این که این نماینده رفتار بسیار شنیعی داشته است برخورد قاطعی انجام شد.
 
وی گفت: این موضوع دو قسمت دارد اول این که مشتری می تواند با مراجعه به مراجع قضایی در خصوص شکایت خود طرح دعوی کند و نمایندگی نیز باید با حضور در دادگاه پاسخگوی این رفتار ناشایست خود باشد و دوم این که گروه خودروسازی سایپا راسا بطور جدی با این نمایندگی برخورد خواهد نمود.
 
سرکار خانم نقیب که چهارده ماه از زمان تحویل خودرویش گذشته است با مراجعه به یکی از نمایندگی های کرمان و پس از بحث با یکی از کارمندان آقا مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.
 
جالب این جاست که پس از این اتفاق رئیس نمایندگی که خود نیز در این مجادله ضربه ای هم به ایشان وارد کرده بودند طی تماس تلفنی به منظور جلوگیری از انتشار ویدئوی این حادثه اظهار داشته است که در نهایت سایپا طی یک شوی تلویزیونی چند روزی نمایندگی را به حالت تعلیق در می آورد و بعدا این قضیه رفع خواهد شد پس بی‌خود برای انتشار این فیلم اقدام نکنید چرا که بعدا برای خودروی شما کاری انجام نخواهد شد! اما غافل از این که سایپا این موارد را نادیده نمی‌گیرد و قطعا تصمیمات جدی و سختگیرانه ای در انتظار این نمایندگی خواهد بود .
 
حال باید دید که سایپا چه اقداماتی در این خصوص اتخاذ خواهدکرد و تکلیف خودرو های معوقه از جمله خودروی این خانم که پس از کتک خوردن به ایشان گفته می‌شود که با انتشار ویدئو به خودروی خود نخواهی رسید چه خواهد شد.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نمایندگی متخلف سایپا تعلیق شده است

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است