جماعت افزود در مورد نقص مطرح شده توسط هموطن عزیز در خصوص رنگ خودروی خود و مشکل استثنایی پیش آمده این گروه آمادگی دارد نسبت به رفع نقص خودروی این هموطن عزیز اقدامات لازم را انجام دهد.
جماعت گفت: در خصوص دومین آیتم پخش شده از محل پارکینگ سایپا مبنی بر دپوی خودرو، ضمن دعوت از خبرنگار ویا نماینده محترم برنامه حالا خورشید جهت بازدید از این مرکز که خودرو های ناقص به دلیل کسری قطعه در آن پارک شده اند این شرکت آمادگی دارد تا با حضور در برنامه نامبرده پاسخگوی موارد مطرح شده باشد.
تا بدین قسمت توضیحات مدیر ارتباطات و امور بینالملل گروه خودروسازی سایپا در مورد دو ویدئوی منتشر شده مطرح شد؛ اما آیا در دنیا خودروهایی که دچار مشکل می شوند جهت پیگیری و رفع نقص این گونه عمل می کنند؟
این بدیهی است که هر تولید کننده ای موظف است تا محصول خود را سالم و بدون نقص به بازار عرضه کند و در صورت بروز هرگونه مشکلی باید پاسخگوی مشتری باشد.
اصل مشتری مداری بر این است که تولید کننده همیشه حق را به مشتری بدهد و برای جلب رضایت وی از هیچ اقدامی دریغ نکند. این یک امر طبیعی است که هر خودرو سازی نسبت به محصول تولید شده خود متعهد باشد که سایپا نیز از این قانون مستثنی نیست. درنظر داشته باشید که خودروسازان بزرگ دنیا طی چند ماه گذشته چند فراخوان جهت رفع ایراد فنی اعلام کرده اند؟ و برای رفع این ایرادات اقدام نموده اند. این عمل یک اصل مهم در بخش کسب رضایت مشتری محسوب می شود.
طبق قرارداد فروش خودروساز مدت زمان مشخصی را برای گارانتی در نظر میگیرد و خدمات گارانتی را به صورت رایگان برای مشتری ارائه می دهد.
پخش چنین ویدئو هایی بیشتر کمک به اطلاع رسانی نحوه ارائه خدمات به مشتریان میکند وگرنه این هموطن عزیز می توانست بجای صرف وقت برای ارائه این ویدئو به نزدیکترین نمایندگی سایپا مراجعه کند تا سریعتر به مشکل ایشان رسیدگی شود، که در نمونه های مشابه این اقدامات صورت گرفته است و پس از رفع نقص، خودرو ضمن کسب رضایت مشتری به ایشان تحویل شده است.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان