Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
مدیر ارتباطات سایپا تاکید کرد:

همواره پاسخگوی خدمات پس از فروش محصولات سایپا هستیم

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۰ | کد خبر: CP- ۱۰۱۵۲ | سرویس: سایپا
کارپرس:
پاسخ مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا به فیلم های پخش شده از یک برنامه تلویزیونی در خصوص ایراد فنی خودروی تولیدی این شرکت.
به گزارش کارپرس، امیر حسین تابع جماعت درمورد دو ویدئوی منتشر شده که درخصوص بروز نقص در رنگ خودرو و دپوی محصولات سایپا بود گفت: کلیه تولیدات این شرکت تحت حمایت گارانتی رنگ در فواصل زمانی مشخص بوده و تمامی نمایندگی های مجاز سایپا آماده پاسخ گویی و ارائه خدمات به مشتریانی هستند که خودروی آنها با نقص فنی مواجه شده است، همچنین این امکان وجود دارد که در صورت بروز هر گونه مشکل مشتریان گرامی بتوانند با مرکز امور مشتریان سایپا با شماره 096550 تماس حاصل نموده تا موضوع بصورت خاص پیگیری شود.

جماعت افزود در مورد نقص مطرح شده توسط هموطن عزیز در خصوص رنگ خودروی خود و مشکل استثنایی پیش آمده این گروه آمادگی دارد نسبت به رفع نقص خودروی این هموطن عزیز اقدامات لازم را انجام دهد.

جماعت گفت: در خصوص دومین آیتم پخش شده از محل پارکینگ سایپا مبنی بر دپوی خودرو، ضمن دعوت از خبرنگار ویا نماینده محترم برنامه حالا خورشید جهت بازدید از این مرکز که خودرو های ناقص به دلیل کسری قطعه در آن پارک شده اند این شرکت آمادگی دارد تا با حضور در برنامه نامبرده پاسخگوی موارد مطرح شده باشد.

تا بدین قسمت توضیحات مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا در مورد دو ویدئوی منتشر شده مطرح شد؛ اما آیا در دنیا خودروهایی که دچار مشکل می شوند جهت پیگیری و رفع نقص این گونه عمل می کنند؟
این بدیهی است که هر تولید کننده ای موظف است تا محصول خود را سالم و بدون نقص به بازار عرضه کند و در صورت بروز هرگونه مشکلی باید پاسخگوی مشتری باشد.

اصل مشتری مداری بر این است که تولید کننده همیشه حق را به مشتری بدهد و برای جلب رضایت وی از هیچ اقدامی دریغ نکند. این یک امر طبیعی است که هر خودرو سازی نسبت به محصول تولید شده خود متعهد باشد که سایپا نیز از این قانون مستثنی نیست. درنظر داشته باشید که خودروسازان بزرگ دنیا طی چند ماه گذشته چند فراخوان جهت رفع ایراد فنی اعلام کرده اند؟ و برای رفع این ایرادات اقدام نموده اند. این عمل یک اصل مهم در بخش کسب رضایت مشتری محسوب می شود.

طبق قرارداد فروش خودروساز مدت زمان مشخصی را برای گارانتی در نظر می‌گیرد و خدمات گارانتی را به صورت رایگان برای مشتری ارائه می دهد.

پخش چنین ویدئو هایی بیشتر کمک به اطلاع رسانی نحوه ارائه خدمات به مشتریان می‌کند وگرنه این هموطن عزیز می توانست بجای صرف وقت برای ارائه این ویدئو به نزدیکترین نمایندگی سایپا مراجعه کند تا سریعتر به مشکل ایشان رسیدگی شود، که در نمونه های مشابه این اقدامات صورت گرفته است و پس از رفع نقص، خودرو ضمن کسب رضایت مشتری به ایشان تحویل شده است.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

همواره پاسخگوی خدمات پس از فروش محصولات سایپا هستیم

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است