توسط سایپا دیزل:

نسل جدید کامیون KX به تبریز می رود

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۲۹ | کد خبر: CP- ۷۷۶۸ | سرویس: سایپا یدک
کارپرس:
معاون بازاريابي و فروش شرکت سایپادیزل از انجام مقدمات لازم جهت حضور چشمگير این خودروساز تجاري در بيست و دومين نمایشگاه بين المللي خودرو تبريز و نمايش نسل جديد كاميون KX در اين گردهمايي بزرگ خودروسازان خبر داد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، امير حمزه اصلاني با اعلام خبر فوق افزود: سايپاديزل با تدوین برنامه ای جامع و هدفمند در بيست و دومين نمایشگاه بين المللي خودرو تبريز، بار دیگر توانمندی و ثمرة تجارب خود را در طول بيش از نیم قرن فعالیت این واحد صنعتی به نمایش خواهد گذاشت.  

وی گفت: در این نمایشگاه محصولاتی چون: نسل جديد كاميون دانگ فنگ KX480 (2*4)، کاوه KT420 (2*4)، كامیونت فوتون 6 و 8 تن در معرض دید عموم قرار می گیرد.

اصلاني اضافه کرد: با توجه به علاقه مندي قابل توجه مردم استان آذربايجان شرقي به خريد محصولات كشنده، شركت سايپاديزل نسل جديد كاميون KX‌ كه پيش تر در نمايشگاه خودرو مشهد از آن رونمايي شده بود را در تبريز به نمايش خواهد گذارد.  همچنين، كاميون كاوه نيز از جمله محصولات رده كشنده است كه در معرض ديد عموم قرار خواهد گرفت.

معاون بازاريابي و فروش شرکت سایپادیزل با اشاره به جایگاه استراتژیک استان آذربايجان شرقي در صنعت حمل و نقل کشور یادآور شد: رتبه چهارم اين استان از حيث تعداد رانندگان خودروهاي سنگين و نيمه سنگين و رتبه پنجم از نظر تعداد ناوگان تجاري در كشور، تعداد قابل توجه پایانه های بار و شرکت های حمل و نقل کالا و نيز وجود
مجموعه هاي بزرگي همچون پالايشگاه، پتروشیمی، قطعه سازي و صدها واحد صنعتی و نيز واقع شدن در شاهراه ترانزيتي غرب كشور، نشان از ظرفیت های مناسب و جایگاه ویژة حمل و نقل استان آذربايجان شرقي در کشور دارد.

این گزارش می افزاید: در بيست و دومين نمايشگاه بين المللي خودرو تبريز، شركت سايپاديزل با در اختيار گرفتن فضايي بالغ بر 600 متر مربع در سالن شهريار، از 15 الي 18 شهريور ماه، به نمايش و معرفي دستاوردهاي خود خواهد پرداخت.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نسل جدید کامیون KX به تبریز می رود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است