Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
مدیر عامل سایپا یدک مطرح کرد:

مهمترين دغدغه گروه سایپا درك انتظارات مشتریان است

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۳:۵۰ | کد خبر: CP- ۶۵۱۷ | سرویس: سایپا یدک
کارپرس:
قائم مقام مديرعامل گروه خودروسازي سايپا گفت: شعار "اول مشتري"، به عنوان راه دستيابي به برتري رقابتي مدنظر سازمان خدمات پس از فروش سايپا قرار گرفته است؛ چراكه در هر كسب و كاري بايد مشتريان انتخاب نخست باشند.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس،  اردشير اميني با بيان اين مطلب تصريح كرد: فرهنگ خدمت رساني و تكريم مشتري در شبكه نمايندگي‌هاي سايپا جاري شده اما بايد از اين حد هم فراتر برويم به طوري كه با تقويت اين فرهنگ، احترام به كرامت مشتريان و سليقه آنها مورد توجه ويژه قرار گيرد.

وي افزود: اين فرآيند از يك سو به عنوان رفتار استراتژيك در شركت‌ها تلقي مي‌شود كه هدف آن جذب و حفظ مشتريان سودآور است و از سوي ديگر، مبنايي براي استخراج هوشمند اطلاعات مشتريان و استفاده از آن براي بازاريابي، رشد و توسعه منافع شركت‌ها است. به همين منظور سازمان خدمات پس از فروش گروه سايپا با بهره‌گيري از روش‌هاي نوين، بر مبناي نيازهاي مشتريان خدمات متنوع ارائه مي‌دهد.

اميني افزود: در برنامه‌ريزي‌هاي خود بايد همواره به اين نكته توجه كنيم كه اگر در ارائه خدمات نوآوري نداشته باشيم و سليقه مشتري را در نظر نگيريم، پيشرفت نخواهيم كرد.

مديرعامل سايپايدك يادآور شد: سايپا همواره پرچمدار صنعت خودرو در كشور بوده و برخورداري از شبكه گسترده فروش و خدمات پس از فروش، يك مزيت رقابتي براي گروه سايپا به شمار مي‌رود.

وي با تاكيد بر توسعه كيفي شبكه نمايندگي‌ها، گفت: به منظور توسعه كيفي سطح خدمات، با مشاركت نمايندگي‌هايي كه رتبه بالايي دارند برنامه‌هايي براي افزايش سطح خدمات با محوريت توجه به خواسته مشتري و توسعه كسب و كارهاي جديد تدوين مي‌شود كه اجراي اين برنامه‌ها افزايش رضايت مشتريان را به دنبال خواهد داشت. براي افزايش و توسعه كيفي سطح خدمات در كشور، بايد انرژي و زمان بيشتري اختصاص دهيم.

قائم مقام مديرعامل گروه سايپا اظهار كرد: درك انتظارات مشتريان، مهمترين دغدغه و اولويت براي جلب و حفظ مشتري است.

اميني با تاكيد بر نقش بهبود كسب و كار نمايندگي بر افزايش رضايت مشتري، گفت: زمينه‌هاي ورود به فضاي جديد رونق اقتصادي و توليد آماده شده و بايد در اين مسير، كسب و كارهاي جديد بيشتر مورد توجه قرار گيرند.

وي افزود: براي دستيابي به تعالي، بايد از مشتريان بياموزيم كه چه كاري انجام دهيم. همچنين سطح دانش مديران حوزه امور مشتريان بايد ارتقا پيدا كند و براي همه اجزاء برنامه‌هاي تدوين شده، استانداردهايي تدوين شود تا به ثبات در عملكرد برسيم.

قائم مقام مديرعامل گروه سايپا ادامه داد: ايجاد روابط مناسب مبتني بر خدمت بين گروه هاي كاري در شركت و اندازه‌گيري شاخص‌هاي تعريف شده در اين زمينه و اعطاي پاداش به عملكردهاي مثبت، رشد فرهنگ سازماني در زمينه مشتري‌مداري را امكان پذير كرده و اين امر، ارائه خدمات عالي به جامعه را براي سال هاي طولاني، تضمين و حفظ مي‌‌كند.

اميني يادآور شد: مديريت ارتباط با مشتريان، روشي پيچيده و مشكل براي توسعه كسب و كار است،  با اين وجود برخي معتقدند كه CRM فقط نصب نرم‌افزار يا مكانيزه نمودن نقاط تماس با مشتري است. اين موارد،‌ در كنار مسائلي همچون بازآفريني كسب و كار با محوريت مشتري، "مشتري‌مدار شدن" و "مشتري‌مدار باقي ماندن" را نيز هدف قرار داده و موجب بهبود آن مي‌شود.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

مهمترين دغدغه گروه سایپا درك انتظارات مشتریان است

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است