Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تقی زاده تاکید کرد:

همسویی فروش و خدمات پس از فروش کیفیت را افزایش می دهد

شنبه | ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۷:۲۴ | کد خبر: CP- ۴۳۵۲ | سرویس: سایپا یدک
کارپرس:
سرپرست سایپایدک گفت: همگرایی در فروش و خدمات پس از فروش اولویت اول برنامه‌های سایپایدک خواهد بود که با اجرای آن اهداف عالی گروه سایپا محقق خواهد شد و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان افزایش خواهد یافت.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، دکتر رضا تقی‌زاده در جمع معاونین و مدیران سایپایدک با اشاره به عملکرد مثبت سایپایدک در یک سال گذشته، اظهار کرد: کار خدمات پس از فروش بسیار مهم و با اهمیت است و رسیدن به اهداف مورد نظر، طبیعتا با سختی‌های خاصی همراه است اما با همت و تلاش بیشتر می‌توانیم اهداف مد نظر گروه سایپا را محقق کنیم.

وی ادامه داد: باید در کارها و برنامه‌ها همگرایی و هم افزایی داشته باشیم و ارتباط دوسویه بین فروش و خدمات پس از فروش را تقویت کنیم. بنابراین اکنون فروش و خدمات پس از فروش دغدغه همه ماست و با توجه به تنوع گسترده محصولات سایپا، سخت‌ترین کار بر عهده واحدهای خدمات فروش و پس از فروش است که این همگرایی را تقویت کند.

سرپرست سایپایدک گفت: با تغییرات ایجاد شده، با راهنمایی‌های مدیرعامل محترم گروه سایپا بیشتر از گذشته شاهد نتایج مثبت خواهیم بود و کارنامه قابل قبولی برای سایپا بر جا خواهیم گذاشت.

تقی‌زاده تصریح کرد: همگرایی، کار تیمی و همراهی اولویت فرهنگ سازمانی سایپایدک خواهد بود و انتظار داریم که این فرهنگ به همه جوانب فروش و خدمات پس از فروش تسری پیدا کند. بر این اساس، تمرکز سیاست‌گذاری امور مرتبط با فروش و خدمات پس از فروش قطعا برآیند بهتری خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: تامین به موقع قطعات یدکی از موارد مهم دیگری است که باید حتما برای آن برنامه‌ریزی شود تا علاوه بر گردش سریع کالا، کیفیت خدمات افزایش یابد.

سرپرست سایپایدک همچنین با اشاره به دستورالعمل وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حذف نمایندگی‌های رتبه 4، گفت: خوشبختانه تاکنون با همگرایی و هم افزایی بین نمایندگی‌ها، اقدامات خوبی برای ارتقاء نمایندگی‌های رتبه 4 انجام شده و طبق آنچه که برنامه‌ریزی شده، در صورتی که همان تعداد اندک نمایندگی‌های رتبه 4 نتوانند سطح خدمات خود را افزایش دهند، تا پایان سال 96 با آنها خداحافظی خواهیم کرد.

تقی‌زاده تصریح کرد: افزایش رضایت مشتریان سایپا و صعود 5 پله‌ای در عرض 6 ماه بیانگر عزم راسخ گروه سایپا برای تحقق خواسته مشتریان است که این روند در ماهها و سالهای آتی نیز ادامه پیدا می‌کند.

وی همچنین با اشاره به تلاش‌های مهندس علیشاهی در مدت تصدی مسوولیت سایپایدک، گفت: عملکرد مثبت سایپایدک در یک سال گذشته قابل انکار نیست و نتایج به دست آمده بیانگر تلاش، همت و برنامه‌ریزی درست سازمان با مدیریت مهندس علیشاهی بوده است.

لازم به ذکر است دکتر تقی زاده در حکمی از سوی دکتر جمالی با حفظ سمت به عنوان سرپرست سایپایدک منصوب شد




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

همسویی فروش و خدمات پس از فروش کیفیت را افزایش می دهد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است