مدیرعامل سایپایدک با اشاره به پایان زمان اجرای طرح امداد نوروزی گروه سایپا، از کاهش 10 درصدی میانگین زمان انتظار مشتریان برای دریافت خدمات امدادی خبر داد.
در پی وقوع زلزه 6 ریشتری در خراسان رضوی و مشهد مقدس، مدیرعامل سایپایدک از آمادگی کامل شبکه نمایندگیها و امدادگران سایپا برای کمک به حادثه دیدگان خبر داد.
مدیر بازرسی شبکه و امداد سایپایدک با اشاره به اهمیت نقش بازرسی و نظارت، از فعالیت تیمهای بازرسی و نظارت در طرح امداد نوروزی 96 گروه سایپا در جادههای کشور خبر داد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرعامل سایپا در دوره اخیر این شرکت را متحول کرده و بنا به تشخیص رییس مجلس، مدیرعامل سایپا یک مدیر تحول گرا است و انصافا عملکرد ایشان جای تقدیر و تشکر دارد.
قائم مقام مدیرعامل سایپایدک گفت: به منظور افزایش رضایت مشتریان و گسترش سهم بازار قطعات یدکی، اقدامات مهم و موثری در جهت تامین به موقع قطعات یدکی مورد نیاز انجام شده است.
مدیرعامل سایپایدک در حاشیه ی همایش صنعت خودرو (18):
مدیرعامل سایپا یدک در چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو گفت: خدمات پس از فروش در ایران از نظر سخت افزاری کمبودی ندارد و ما در حوزه نرم افزاری به تقویت نیاز داریم.
مدیرعامل سایپا یدک گفت: بر اساس هدف گذاری انجام شده در نظر است تا پایان سال جایگاه رضایت مندی مشتری را در گروه سایپا حداقل 2 رتبه بهبود دهیم و بر همین اساس منشوری با عنوان "منشور هم عهدی" تهیه شده که به شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا ارائه خواهد شد.