Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
نگین خودرو:

از بانک مرکزی شکایت کرده ایم!

دوشنبه | ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۷:۱۱ | کد خبر: CP- ۷۳۴۱ | سرویس: رنو پارس - نگین خودرو
کارپرس:
شرکت نگین خودرو علاوه بر شکایت از بانک مرکزی، اطلاعیه‌ای را در مورد لیست ثبت سفارش‌های غیر قانونی خودرو صادر کرد.
به گزارش کارپرس، در متن شکایت این شرکت از بانک مرکزی آمده است: «با سپاس از تعامل مشتریان محترم به اطلاع می‌رساند: ضمن حمایت از سیاست‌های کلی نظام و با همراهی تیم اقتصادی دولت، نظر به عدم پاسخگوئی بانک مرکزی به مکاتبات ارسالی قبلی این شرکت به ناچار در راستای احقاق حقوق مشتریان گرامی، شکایتی را تنظیم و به دیوان عدالت اداری ارائه و امیدواریم با اخذ نتیجه مثبت بتوانیم نسبت به ایفای تعهدات و جلب رضایت شما مشتریان گرامی اقدام کنیم.

بدیهی است نتایج حاصله را متعاقباً به اطلاع مشتریان محترم خواهیم رساند.

اطلاعیه شرکت نگین خودرو در خصوص لیست ثبت سفارش‌های غیر قانونی خودرو

با انتشار لیست ثبت سفارش‌های غیرمجاز خودرو، شبهاتی که درخصوص بسیاری از شرکت‌های واردکننده متهم در پرونده مذکور وجود داشت، شفاف سازی شد؛ گرچه لیست مذکور ابهاماتی نیز دارد، چرا که تنها یک لیست خام از اطلاعات طبقه بندی نشده و این ذهنیت را در مخاطب ایجاد می‌کند که برخی نمایندگان رسمی مرتکب این تخلفات شده‌اند.

شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، به‌عنوان بزرگترین واردکننده خودرو در کشور، ضمن حمایت از این اقدام اعلام می‌دارد که همواره با پیروی از قوانین و مقررات جاری کشور و رعایت درستکاری و صداقت برابر دولت و ملت ایران عمل کرده و نیک نامی و اعتبار امروز حاصل سال‌ها فعالیت و تلاش خالصانه بر مبنای اصول حرفه‌ای کسب و کار است.

حفظ اعتماد مشتریان و پایبندی به موازین قانونی کشور از مهمترین ارزشهای بنیادی شرکت نگین خودرو است که هیچ گاه و تحت هیچ شرایطی حاضر به خدشه دار شدن وجهه ملی و بین‌المللی خود نخواهد بود.

در خصوص تعداد انگشت شمار خودروهای رنو که در لیست مذکور موجود است، این شرکت اعلام می‌دارد که ثبت سفارش آنها تماماً توسط شرکت‌های غیر رسمی و افراد حقیقی بوده که مطلقاً هیچگونه ارتباط یا تعاملی با شرکت نگین خودرو نماینده رسمی برند رنو در ایران ندارند.



منبع: خبرگزاری مهر

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

از بانک مرکزی شکایت کرده ایم!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است