Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

رامک خودرو میزبان کبوتران حرم رضوی

یکشنبه | ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۱۶ | کد خبر: CP- ۳۸۰۱ | سرویس: رامک خودرو
کارپرس:
شرکت رامک خودرو در راستای مسئولیت های اجتماعی خود 50 دختر دانش آموز را از مناطق محروم برای زیارت حرم مطهر امام هشتم(ع) به مشهد مقدس اعزام کرد.

به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، این اقدام که در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی شرکت رامک خودرو و با هدف توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه صورت گرفته بود همزمان با سالروز آسمانی ترین پیوند زمین، ازدواج بی همتای امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) آغاز شد.

در این برنامه تعدادی از دانش آموزان دختر منتخب  شهرستان محروم پیشوا، که تحت حمایت موسسه نیکوکاری خانه ایرانی پیشوا قرار دارند با همکاری گروه صنعتی رامک خودرو راهی مقدس ترین دیار ایران، مشهد الرضا (ع) شدند تا علاوه بر زیارت بارگاه امام هشتم شیعیان برنامه های تفریحی و ورزشی متنوعی را نیز سپری کنند.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مشهد اولی ها طی یک سفر چهار روزه در بدو ورود به این شهر در صحن و سرای امام رضا(ع) حضور یافتند و در ادامه نیز از مجموعه تفریحی کوه سنگی، موزه آبزیان، تاریخچه حرم امام هشتم و تابلوهای نقاشی قدیمی بازدید کردند.

همزمان با این سفر، برای مشهد اولی ها دیگر برنامه های تفریحی و ساحتی همچون حضور در سرزمین موج های آبی  و باغ وکیل آباد پیش بینی شده بود تا یک رویداد خاطره انگیز برای آنان ثبت شود.

حلاج سرپرست این اردوی دانش آموزی نیز اعلام کرد: همزمان با این سفر فضای روحی و هیجانی بسیار مطلوبی در بین این دانش آموزان حاکم بوده  و زمینه افزایش نشاط برای آنها را فراهم کرد و البته با برنامه ریزی های شرکت رامک خودرو خاطرات به یاد ماندنی در ذهن دانش آموزان ثبت شد.

وی افزود: این اردو عمدتا برای افرادی تدارک دیده شده بود که از استانداردهای زندگی و آموزشی کمتری برخوردار بوده و نیازمند حمایت از طریق موسسات و بنگاههای اقتصادی هستند، زیرا برگزاری برنامه هایی از این قبیل موجب افزایش روحیه و ارتقای حس اعتماد در بین آنها می شود.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

رامک خودرو میزبان کبوتران حرم رضوی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است