Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

تویوتا، بنز و ب‌ام‌و محبوب ترین جستجوهای خودرویی گوگل

دوشنبه | ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۱۸ | کد خبر: CP- ۸۵۳۶ | سرویس: دانستنیهای خودرویی
کارپرس:
در اصل می‌توان گفت 7.8 میلیون تویوتا در هر ماه در گوگل جست‌و جو می‌شود. این در حالیست که کلمه هوندا در ماه 7 میلیون بار و فورد 6.4 میلیون با در فضای گوگل جست‌وجو می‌شود.
به گزارش کارپرس، کمپانی بیمه ویگو، لیستی از بیشترین برندهای بررسی شده در گوگل را منتشر کرده که در آن برندهای خودروساز آسیایی تسلط خود را در کشورهای جهان نشان می‌دهند.

 بیشترین برند خودروساز جست‌و‌جو شده در گوگل به تویوتا اختصاص دارد که در 57 کشور در صدر قرار گرفته است. در اصل می‌توان گفت 7.8 میلیون تویوتا در هر ماه در گوگل جست‌و جو می‌شود. این در حالیست که کلمه هوندا در ماه 7 میلیون بار  و  فورد 6.4 میلیون با در فضای گوگل جست‌وجو می‌شود.

تویوتا بیشترین میزان جست‌و جو در کشورهای آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزلند، آفریقای جنوبی، فنلاند و فیلیپین را از آن خود کرده است.

تویوتا، ب‌ام‌و بنز محبوب‌ترین‌های دنیای مجازی در جهان/سرچ 7.8 میلیون کلمه تویوتا در گوگل در یک ماه/ کدام کشورها به کدام برندها علاقه بیشتری دارند؟

ب‌ام‌و در تعقیب تویوتا در مقام دوم قرار می‌گیرد و در 25 کشور مقام اول جست‌و جوی گوگل را به خود اختصاص داده است. مرسدس- بنز با پیشتاری در 23 کشور در مقاوم سوم بیشترین جست‌وجو‌های گوگل قرار گرفته  و لامبورگینی خود را با بیشترین جست‌و‌جو در 12 کشور به اثبات رسانده که یکی از آنها ونزوئلاست. تسلا نیز در کشورهایی مانند نروژ، هلند و هنگ‌کنگ و 4 کشور دیگر  بیشترین جست وجو را به خود اختصاص داده است.

در حالیکه کمپانی‌های مطرح شده محبوبیت خود را اثبات کرده‌اند، خودروسازهایی مانند پاگانی صاحب کمترین جست‌و‌جوهای گوگل هستند. از طرفی برندهایی مانند آکیورا و کرایسلر نیز با کمترین جست و جوها در انتهای این لیست قرار می‌گیرند.

در ابتدای سال 2017، نقشه و اطلاعات مشابهی به چاپ رسید که در آن تویوتا در بسیاری از این کشورها بیشترین برند جست‌و‌جو شده در گوگل بود. در هر همان زمان ب‌ام‌‌و به عنوان دومین برند محبوب تسلط خود در اروپا و آفریقا را به نمایش درآورد. این تحقیق از داده‌های به دست آمده از میان  171 کشور ارزیابی شده و اطلاعاتی در خصوص ایران در این میان وجود ندارد.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تویوتا، بنز و ب‌ام‌و محبوب ترین جستجوهای خودرویی گوگل

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است