Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
جالب است بدانید؛

استیو جابز و رازهای عجیب خودرویی اش!

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۱۸ | کد خبر: CP- ۷۵۴۳ | سرویس: دانستنیهای خودرویی
کارپرس:
او در دهه‌های اخیر هر 6 ماه یک بار یک خودروی جدید خرید. خودروهای جدید وی با مدل قبلی‌شان تفاوت زیادی نداشتند و در طول سال‌ها یک پورشه مشکی911 جایگزین پورشه 911 مشکی دیگری شد.
به گزارش کارپرس، استیو جابز مرد پیچیده‌ای بود. او حتی فکر می‌کرد "مادربرد"‌های مرکز فناوری‌اش باید زیبا باشند و خودروهایش را در هر مکانی مانند محل پارک معلولان پارک می‌کرد. او بارها ملک‌های ویژه‌ای را خریداری کرده و پس از مبله کردن، بدون سکونت به فروش رساند و در خانه نه چندان جالبی مملو از موتورهای ب‌ام‌و زندگی کرد.

 او در دهه‌های اخیر هر 6 ماه یک بار یک خودروی جدید خرید. خودروهای جدید وی با مدل قبلی‌شان تفاوت زیادی نداشتند و در طول سال‌ها یک پورشه مشکی911  جایگزین پورشه  911 مشکی دیگری شد.  در نهایت وی  یک مدل SLK55s از برند مرسدس بنز را خریداری کرد و  روند جایگزینی 6 ماه خودروها را  را با همان رنگ و همان مدل ادامه داد.

این روند استیو باعث تقویت شایعاتی شد. برخی بر این باور بودند به محض ایجاد کوچکترین خراش روی خودرو، نسخه جدید خریده خواهد شد. از آنجا که وی مرد ثروتمندی محسوب می‌شد، این شایعات پذیرفتنی و قابل قبول بود.

اما داستان خرید خودروهای استیو جابز حکایت دیگری دارد که بسیار منطقی‌تر از شایعات مطرح شده است. جابز از قانون ثبت پلاک متنفر بود. در کالیفرنیا –با توجه به شرایط ویژه- این امکان وجود دارد که خودرویی که برای اولین بار خریداری شده  تا شش ماه از قانون ثبت پلاک معاف باشد. جابز به همین دلیل به نحوی به خرید خودرو اقدام می‌کرد که در طول 180 روز از داشتن پلاک معاف گردد. بنابرین اکثر خودروهای وی بی پلاک رانده شدند.

البته اینک شهروندان نمی‌توانند از  این قانون در کالیفرنیا بهره برند.




منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

استیو جابز و رازهای عجیب خودرویی اش!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است