Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
بهتر است بدانیم!

وفاداری مشتریان به کدام برندهای خودرویی بیشتر است؟

دوشنبه | ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۰ | کد خبر: CP- ۷۲۶۵ | سرویس: دانستنیهای خودرویی
کارپرس:
در انتهای این جدول شاهد نام فولکس‌واگن هستیم، تنها 7.9 درصد از طرفداران این برند برای داشتن یک فولکس‌واگن دیگر ابراز تمایل کرده‌اند.
به گزارش کارپرس، آخرین تحلیل‌ها از میزان و خرید فروش خودرو در سال 2017 نشانگر عادت خرید مشتریان به برندهای خاص، مدل یا حتی شکل بدنه خودرو است و ظاهرا اکثر مشتریان در بین این گزینه‌ها برای خرید خودروی بعدی خود گیر می‌کنند.

 30.4 درصد از مشتریان لکسوس ترجیح می‌دهند خودروی دیگری از این برند تجاری را خریداری کرده و محصولات این خودروسازی را به دیگر اتومبیل‌های جهان ترجیح می‌دهند. کمی عقب‌تر از لکسوس طرفداران مرسدس قرار دارند و 28.3 درصد از دارنندگان یک بنز، مرسدس دومی را به عنوان خودروی بعدی خود در نظر گرفته‌اند. 26.1 درصد از طرفدارن فورد نیز باعث شدند تا این برند در جایگاه سوم "خودروهایی با مشتریان وفادار" قرار گیرد.

در انتهای این جدول شاهد نام فولکس‌واگن هستیم، تنها 7.9 درصد از طرفداران این برند برای داشتن یک فولکس‌واگن دیگر ابراز تمایل کرده‌اند. احتمال دارد این مسئله تحت تاثیر رسوایی دیزلی در خودروهای جدید برند آلمانی باشد. کمی قبل از فولکس‌واگن در بخش پائین جدول نام مزدا نیز خودنمایی می‌کند. تنها 8.2 درصد از طرفداران مزدا به  تکرار خریدی از این برند هستند و پیش از آنها  9/9 درصد از طرفدان ولوو برای خرید یک ولوو دیگر ابراز تمایل کرده‌اند. از دیگر سو نرخ متوسط مشتریانی که تمایل به ترک برند خودروی فعلی خود دارند به 19.4 درصد می‌رسد.

شاید در میان مدل‌های منحصر‌به فرد خودروها، لکسوس RX 350 با اندکی اختلاف با شورلت کوروت در سفارش‌ها تکرار می شوند. همان طور که انتظار می‌رود، کراس‌ها و suv ها  بیشترین شمار تکرار در خریدها را از آن خود کرده‌اند.

در میان پیک‌آپ‌‌تراک‌ها این جنرال موتورز است که مشتریان وفاداری دارد. از طرفی مشتریان این خودروها به محصولاتی با رنگ روشن علاقه بیشتری نشان می‌دهند و برای داشتن همین رنگ‌ها در خودروهای بعدی اصرار می‌کنند.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

وفاداری مشتریان به کدام برندهای خودرویی بیشتر است؟

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است