Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

مزدا CX-۳ به روایت تصاویر

دوشنبه | ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۸:۱۹ | کد خبر: CP- ۹۴۲۷ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
مزذا خودروی CX-3 خود را در نمایشگاه ماه مارس ژنو به نمایش می گذارد.
به گزارش کارپرس، خودروساز ژاپنی تاکنون هیچ اطلاعاتی را در خصوص این خودرو اعلام نکرده و اینک قصد دارد، آرام آرام جدیدترین محصولش را با مشتریانش به اشتراک بگذارد.

تمام مدل‌های جدید مزدا 3 در سال گذشته معرفی شدند و مدل‌های جدید CX5 حدود 2 سال است که در بازار جولان می‌دهند.

car mazdacx 10 23 1

فیس‌لیفت‌های مزدا 6 نیز حدود یک سال است که به جمع جدیدهای مزدا اضافه شده و به همین دلیل ورود یک مدل جدید به مجموعه خودروهای مزدا آن هم در سال 2019 کمی عجیب و زودهنگام به نظر می‌رسد.

از طرفی MX-5 در سال گذشته ارتقاء چشمگیری را تجربه کرد و به یک موتور 2 لیتری قدرتمند مجهز شد. سوپر مینی مزدا 2 نیز در سال 2017 از  ارتقاء میان چرخه‌ای خود بهره‌مند شد.

car mazdacx 10 23 2

به همین دلیل احتمالا ارتقاء و فیس لیفت بعدی این خودروسازی شامل حال کراس‌اوورهای ساب‌کامپکت CX-3 خواهد شد.

این خودرو که از سال  2016 به فروش می‌رسد، ارتقاء موتوری خود را در 2018 تجربه کرده و به نظر می‌رسد امسال شاهد تغییراتی اساسی‌تر روی این خودرو باشیم. مزدا در حال حاضر قصد دارد تمامی CX-3 های جدید خود را به پلت‌فرم‌های جدید مزدا 3 های مدرن مجهز کند.

car mazdacx 10 23 3

مزدا CX-3 های کنونی که بر پایه مزدا 2 ساخته شده‌اند به دلیل فضای تنگ داخلی – به ویژه برای مسافران  ردیف عقب- همواره مورد انتقاد قرار داشتند. به همین دلیل خودروسازی مزدا قصد دارد با استفاده از پلت‌فرمی جدید وسعت و بزرگی بیشتری در خودرو ایجاد کرده و خودرو را به رقیبی مناسب برای تویوتا CH-R و هیوندای کنا تبدیل کند.

car mazdacx 10 23 4

استفاده از زبان ساخت و ساز اسکای‌اکتیو 2 می‌تواند از CX-3 های جدید خودروهای جادارتری بسازد. این خودروها به دلیل استفاده از نسل جدید موتورهای بنزینی  2 لیتری اسکای اکتیو X اقتصادی‌تر بوده و به عنوان یک محصول 2020 در نمایشگاه خودرویی ژنو سال جاری به نمایش درخواهند آمد.

فضای بار این خودرو کاملاً بیشتر از حجم 264 لیتری نسل فعلی خواهد بود. همچنین مزدا طراحی صندلی‌ها و کابین را به منظور بهبود ارگونومی و زیبایی تغییر خواهد داد.

car mazdacx 10 23 5

مزدا اعلام کرده از این پس در یک نمایشگاه خودرویی از هر قاره شرکت خواهد کرد و جدیدترین و برجسته‌ترین مدل‌های خود را اینک برای نمایشگاه خودرویی ژنوآماده می‌کند. بنابراین نباید در نمایشگاه خودرویی فرانکفورت آلمان به دنبال غرفه مزدا بگردید.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

مزدا CX-۳ به روایت تصاویر

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است