Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

پژو ۵۰۸ فراتر از آنچه توقع دارید!

سه شنبه | ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۰ | کد خبر: CP- ۹۲۴۸ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
پژو 508 کنونی، خودرویی معقول است، اما اینک نسل جدید این خودرو تغییرات جدید‌تری را تجربه کرده و 508 وارد بازی‌های جدی‌تری می‌شود.
به گزارش کارپرس، این خودرو را در کنار مزدا 6 می‌توان یکی از جذاب‌ترین خودروهای حال حاضر بازار دانست چرا که در عین شباهت‌شان با یک سدان، شاهد یک فست‌بک 5 در هستیم.

car 508 10 10 1

فضای داخلی 508 نیز کاملا ارتقاء یافته و می‌توان مواد درجه یک و توجه عالی به جزئیات را به وضوح دریافت.

اگر به خودرو دقیق شوید شباهت‌هایی بین آن و شاسی‌بلند 3008 یا 5008 خواهید دید، با این حال طراحی آن نسبت به رقبای سواری و نه چندان بلند خود، زیباتر از آب درآمده است.

car 508 10 10 2

در فضای درونی خودروی جدید، فضای قدیمی خانواده سدان‌های پژو را فراموش شده و 508 یک فضای شیک و خوش ساخت داخلی را از آن خود کرده است. هر چه را که در این فضا لمس کنید، از پلاستیک نرم یا روکش‌های نرم ساخته شده که در مجموع احساس بسیار خوبی را به کاربران می‌بخشد.

car 508 10 10 3

car 508 10 10 4

 طراحی داخلی، عالی از آب درآمده و مخاطبان را به یاد "اشکودا ساپرب" یا "فورد موندئو" می‌اندازد. البته دکمه‌های پیانویی زیر نمایشگر  برای سیستم اطلاعات و سرگرمی این خودرو که چندان مورد علاقه طراحان و مشتریان این روزها نخواهد بود.

508 جدید به فضاهای ذخیره خوبی نیز روی پنل داخلی درها، کنسول مرکزی و داشبورد مجهز است. استفاده از آی‌کاکپیت و صفحه نمایش 12 اینچی درون کابین نیز بسیار آسان است.  سامانه کنترل هوای دو ناحیه‌ای، حسگرهای پارک خودرو و سیستم ناوبری ماهواره‌ای از دیگر گزینه‌های این خودرو هستند.

car 508 10 10 5

در نمای خارجی 508 نیز چراغ‌های LED، استایل اسپورت بدنه دیدنی از آب درآمده‌اند تا این محصول را در میان جمعیت شلوغ این حوزه مجزا کنند. در تریم‌های بالاتر خودرو شاهد نمایشگر اطلاعات و سرگرمی پیشرفته‌تر و چرخ‌های 20 اینچی هم هستیم.

car 508 10 10 6

 فضای صندوق خودرو نیز در برابر رقبا رقابتی ظاهر شده و مسافران ردیف عقب نیز فضای بیشتری برای راحتی خودرو دارند. اما خودرو برای یک فرد قد بلند فضای سر زیادی ارائه می‌دهد.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

پژو ۵۰۸ فراتر از آنچه توقع دارید!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است