Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

چهره جنسیس G۹۰ ۲۰۲۰ تغییر کرد

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۸:۰۹ | کد خبر: CP- ۸۶۳۸ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این خودرو "سیستم منع ورود هوای خارجی به درون" خودروست. این سیستم در مواجه با آلودگی‌ها به شکل خودکار شیشه‌ها را می‌بندند.
به گزارش کارپرس، جنسیس در هفته گذشته با تیزری از فیس‌لیفت 2020 G90 خبرساز شد و اینک با جزئیات تازه‌ای از جدیدترین محصول  آینده خود چشم‌ها را به خود جلب کرده و قرار است آن در 27 نوامبر در معرض دید عموم قرار دهد.

این خودرو در نمای روبه‌رویی تغییرات زیادی نشان می‌دهد. از جمله این تغییرات می‌توان به جلو پنجره جدیدی اشاره کرده که قبلا در مدل‌های مفهومی اسنتیا و GV80 به کار رفته‌اند. چراغ‌های ماتریکس G  این خودرو نیز در انعکاس الماس گون نور نقش به سزایی دارند. از دیگر سو، گرافیک و طراحی چراغ‌های عقب نیز مشابه چراغ‌های نمای روبه‌رویی است.

در حالیکه بسیاری از فیس‌لیفت‌های امروزی، ارتقاهای خارجی را در بر می‌گیرند، جنسیس به تغییرات درونی این خودرو مانند تحول اهرم تغییر دنده و دگرگونی دریچه‌های سیستم تهویه هوای خود می‌نازد. این خودروسازی همچنین از تغییرات ارگونومیک و کاهش دکمه‌های درون کابین صحبت کرده است.

مشتریان همچنین می‌توانند از یک تریم مات چوبی، سامانه اطلاعات و سرگرمی 12.3 اینچی متصل به سامانه‌های اتو اندروید یا کارپلی اپل نیز برای خودرویشان بهره برند. این سیستم همچنین دارای "حدواسط پیام کوتاه موبایل" است که می‌تواند پیام متنی موبایل شما را روی نمایشگر خودرو به نمایش درآورده، آنها بلند خوانده و پاسخ راننده را به مخاطب منتقل کند.

خودروی  G90 فناورانه ارائه می‌شود و از طریق سیستم هوشمند بدون سیم به ارتقای خود پرداخته و داده‌های سیستم ناوبری‌اش را تکمیل می‌کند. این اتومبیل همچنین به یک سرویس مدیریت هوشمند مجهز است که عادات رانندگی را بررسی کرده و هشدارهایی را به راننده در خصوص سرعت یا موقعیت حرکت می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این خودرو "سیستم منع ورود هوای خارجی به درون" خودروست. این سیستم در مواجه با آلودگی‌ها به شکل خودکار شیشه‌ها را می‌بندند.

خودرو از لحاظ ساختاری نیز تغییراتی نشان می‌دهد که از لرزش، سر و صدا و سختی حرکتی آن می‌کاهد. سیستم تعلیق کنترل تطبیقی خودرو و سامانه کنترل صدای فعال نیز از دیگر ویژگی‌های فنی  G90 جنسیس محسوب می‌شوند.

مانند بسیاری از سدان‌های پیشرو امروزی، پرچم‌دار جنسیس نیز با فناوری‌های گستره کمک راننده مانند نگه‌دارنده بین خطوط، سامانه کمکی ممانعت از برخورد، سامانه خروج امن و سامانه حرکت ترافیکی مجهز است.

در کره جنوبی G90 با سه موتور 3.8 لیتری V6،  3.3 لیتری توئین توربوی V6 و 5 لیتری V8 ارائه خواهد شد قیمتی حدود 61,948 برای آن برآورد شده است.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

چهره جنسیس G۹۰ ۲۰۲۰ تغییر کرد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است