کوئید، خودروی تمام الکتریکی و اقتصادی رنو

یکشنبه | ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۹ | کد خبر: CP- ۸۱۳۵ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
این رنو قرار است به عنوان یک نسخه ارزان و اقتصادی مطرح شده و در سطح انبوه تولید شود. رنو اعلام کرده این مدل در سال 2019 به فروش خواهد رسید.
به گزارش کارپرس، رنو کوئید که بنا بود روزی در ایران تولید شده و جایگزین پراید شود اینک در شمایل جدید توسط کمپانی رنو و به صورت الکتریکی معرفی شد. پس از برجام طبق قرار داد سازمان گسترش و نوسازی ایران و شرکت رنو بنا بود تا برخی از خودروهای خانواده رنو در ایران تولید و روانه بازار شود که رنو کوئید به عنوان خودروی اقتصادی و ارزان قیمت نیز یکی از کاندیدای تولید در ایران بود.

در چند سال اخیر، رنو در هر نمایشگاه و رویداد بزرگ خودرویی مدل‌های مفهومی نفس‌گیری را ارائه کرده است. مفهومی‌هایی که قرار است زبان طراحی آینده این خودروسازی بوده و در حال حاضر به اندازه کافی عجیب به نظر می‌رسند. اما این بار در پاریس 2018 این خودروسازی مدلی نزدیک به واقعیت با کد تجاری  K-Ze را نیز در معرض دید عموم قرار دارد که قرار است یک محصول تمام الکتریکی از سوی فرانسوی‌ها برای بازار چند سال آینده باشند.

 رنو امید زیادی به موفقیت این خودرو در عرصه تجاری دارد و شکل و شمایل کراس‌اوور آن نیز می‌‌تواند در این زمینه نقش ایفا کند.

این رنو قرار است به عنوان یک نسخه ارزان و اقتصادی مطرح شده و در سطح انبوه تولید شود. رنو اعلام کرده  این مدل در سال 2019 به فروش خواهد رسید.

شکل و طراحی این خودرو شباهت زیادی به کپچر‌های کنونی رنو دارد. پیش‌بینی می‌شود حرف لاتین k در این خودرو مخفف مدل "کوئید" رنو باشد. در اصل ما با یک کوئید تمام الکتریکی رنو در آینده روبه‌رو هستم.

K-Ze با هر بار شارژ باتری، ۲۵۰ کیلومتر مسافت را پشت سر می‌گذارد و می‌توان آن را از طریق برق خانگی نیز شارژ کرد.

از جمله تجهیزات K-Ze مفهومی می‌توان به سیستم اطلاعات سرگرمی‌ای اشاره کرد که دسترسی به سرویس‌های ارتباطی، سیستم ناوبری و دوربین حرکت عقب را میسر می‌سازد.

رنو K-Ze توسط شرکت خودروسازی e-GT که حاصل همکاری نیسان و دانگ‌فنگ است، در چین عرضه می‌شود.کراس‌اور کامپکت K-Ze ابتدا در چین عرضه و سپس به‌صورت جهانی فروخته خواهد شد.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کوئید، خودروی تمام الکتریکی و اقتصادی رنو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است