Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

رویکرد فناورانه ی مزدا در CX-۹

شنبه | ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۷:۴۸ | کد خبر: CP- ۷۴۷۹ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
سیگنچر، لوکس‌ترین تریم این خودرو محسوب شده و فرمان و صندلی‌هایی پوشیده از چرم ناپا دارد. بخش‌هایی از درون خودرو با چوب "رزوود" طراحی شده و درون خودرو از نورپردازی LED پر شده است.
به گزارش کارپرس، مزدا cx-9 2019 نسل دوم خود را در ساختار راحت‌تر ارائه خواهد کرد. این در حالیست که تغییرات شدید و گسترده‌ای را  در این خودرو نمی‌بینیم. اما این تضمین وجود دارد که مشتریان از اجزای مختلف این خودرو رضایت کامل خواهند داشت.

 مزدا CX-9 مدل 2019 از قیمت پایه 32 هزار دلاری شروع می‌شود. در این خودرو اکثر تجهیزات در سطح پایه  مانند نسل قبلی بوده و در بسیاری از موارد ارتقا یافته‌اند.

 تمامی این خودروها به واسطه موتور 2.5 لیتری توربوشارژ قدرتی برابر 250 اسب‌بخار خواهند داشت و با گیربکس 6 سرعته خودکار هماهنگ‌اند.

در نسخه "تورینگ"  چراغ‌های خودکار و  درب صندوق بار برقی به ویژگی‌های نسخه استاندارد افزوده می‌شود.

در فضای داخلی نیز روکش چرم صندلی‌ها و بسیاری از سیستم‌های کمک‌راننده در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت. خودرو در این تریم با کارپلی اپل و اتو اندروید سازگاری یافته و از صفحه نمایش 8 اینچی بهره می‌برد. برف‌پاکن‌های خودرو به حسگر شناسایی باران مجهز شده و خودرو از سامانه فناورانه شناسایی عابران پیاده بهره می‌برد. این خودرو با قیمتی حدود  35,330 دلار در آمریکا عرضه می شود

اما تریم گرند تورینگ قیمتی حدود 40,840 دلار دارد و در ازای این قیمت اضافه مشتریان می‌توانند از چراغ‌های جلوی تطبیق‌پذیر، چرخ‌های بزرگتر، برجستگی‌های کرومی خارجی، فرمان مجهز به سامانه گرمایشی و سنسورهای پارک استفاده کنند. تجهیزات جدید برای مدل 2019 شامل گرمکن صندلی، دوربین‌های محیطی، آینه‌های تاشوی برقی و مقیاس‌سنج‌های خوشه‌ای پشت آمپر در ابعاد 7 اینچ می‌شود.

اما مزدا برای کسانی که به این حجم از امکانات رضایت ندارند نیز امکان دیگری به نام سیگنچر ارائه می‌دهد. آن هم با قیمتی حدود 45,365 دلار . سیگنچر، لوکس‌ترین تریم این خودرو محسوب شده و فرمان و صندلی‌هایی پوشیده از چرم ناپا دارد. بخش‌هایی از درون خودرو با چوب "رزوود" طراحی شده و درون خودرو از نورپردازی LED پر شده است. این خودرو در ماه سپتامبر به نمایندگی‌های فروش ورود می‌کند.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

رویکرد فناورانه ی مزدا در CX-۹

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است