Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

۰ تا ۱۰۰ جنسیس اسنتیا در ۳ سوت!

یکشنبه | ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۷:۴۹ | کد خبر: CP- ۶۶۴۶ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
این مدل با سقف کوتاه نه تنها زیبا از آب درآمده بلکه از خودرویی بسیار سریع است که در 3 ثانیه به شتاب صفر تا صد کیلومتر می‌رسد.
به گزارش کارپرس، مدل مفهومی "اسنتیا" جنسیس در پایان ماه مارس در نمایشگاه خودرویی نیویورک به خوبی درخشید و با جهت‌گیری به سمت بدنه کوپه‌ها سیگنال آرزوهای برند جنسیس برای ساخت یک گرند کوپه را به جهان خودرو صادر کرد.

شاید لازم نباشد زمان زیادی را برای دیدن چنین خودرویی در نمایندگی‌های فروش این برند صبر کنیم، چرا که برند کره‌ای الاصل اعلام کرده که مدل‌های تجاری از این خودرو را در سال 2021 تولید کرده و به فروش برساند.

genesis jadid01

در حالیکه بی صبرانه منتظریم تا نسخه تولیدی این خودرو روشنایی روز را ببیند، مدل الکتریکی تمام الکتریک و درخشان این خودرو در بخش‌های مختلف جهان به نمایش درمی‌آید تا مردم بیشتری بدنه فیبر کربنی آن را تحسین کنند.

این خودرو با درهای پروانه‌‌‌ای و رینگ‌های پیچیده و مسی که شستشوی آن به شدت سخت خواهد بود، فوق العاده ظاهر شده است. اسنتیا از زبان طراحی امید بخش و فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد که جایگاه فوق‌العاده ای برای دست لوکس‌ساز هیوندایی محسوب می‌شود.

genesis jadid02

فضای ساده و مینیمالیستی داخلی ارائه شده دلنشین از آب درآمده و به جای استفاده از طیف وسیعی از دکمه‌ها به برد وسیع دیجیتالی و فناوری‌های ویژه مجهز شده است.

با این وجود اگر به عقب برگردید در این مدل مفهومی کلماتی مانند "خودران"، "حرکت هوشمند" و "بی‌راننده" را نخواهید یافت.

genesis jadid03

این مدل با سقف کوتاه نه تنها  زیبا از آب درآمده بلکه خودرویی بسیار سریع است که در 3 ثانیه به شتاب صفر تا صد کیلومتر می‌رسد. تمام خودروهای الکتریکی جنسیس از چند موتور الکتریکی و باتری‌های پر تراکم بهره می‌برند.

یکی دیگر از نشانه‌های این خودرو که احتمالا در نسخه تولیدی بازتفسیر می‌شود، جلوپنجره سه ضلعی آن است. در مدل مفهومی اسنتیا، جلو پنجره اغراق‌آمیز‌تر به نظر می‌رسد و پهن و کوتاه ارائه شده و ظاهری الماس‌مانند به خود گرفته است. اما انتظار داریم در نسخه تولیدی طراحی‌ الماس شکل جای خود را به نمای سپر شکل در نمای جلوی خودرو بدهد.

genesis jadid04

با وجود اینکه ساخت این مدل مراحل طولانی را در بر دارد، رسیدن نسخه تولیدی آن به روی جاده‌ها چندان سخت نخواهد بود. به طور معمول اسنتیا از چراغ‌های چهاربخشی که در مدل مفهومی GV80 استفاده شده بهره می‌برد. این کمپانی قصد دارد این جلو پنجره را به عنوان امضای طراحی‌اش در تمامی مدل‌ها به کار گیرد و احتمالا به این موضوع افتخار می‌کند.

با این وجودامیدواریم جنسیس در ارائه نسخه تولیدی این خودرو با کسی شوخی نکرده و هر چه سریع‌تر آن را ارائه کند.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

۰ تا ۱۰۰ جنسیس اسنتیا در ۳ سوت!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است