Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

سیتروئن کراس اور جدیدش را رونمایی کرد

سه شنبه | ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۸ | کد خبر: CP- ۶۵۸۹ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
شرکت سیتروئن فرانسه از جدیدترین کراس اور C۵ ایرکراس خود در شهر پاریس رونمایی کرد.
به گزارش کارپرس، سیتروئن فرانسه روز گذشته از جدیدترین مدل به روزرسانی شده خودروی کراس اور C۵ ایرکراس خود پرده برداری کرد. این محصول که از اقتصادی ترین و به صرفه ترین خودروهای ساخت این شرکت خودروسازی فرانسوی به شمار می رود، از ۲ پیشرانه بنزینی و ۳ پیشرانه دیزلی بهره می برد.

بر اساس ادعای سیتروئن، تمرکز این کراس اور بر روی فناوری هایی بوده است که در سیستم تعلیق و همچنین صندلی های راحت بکارگرفته شده است.

مدیران ارشد و طراحان شرکت سیتروئن بر این باورند که راحتی این خودرو تا حدی است که می توان از آن بعنوان یک « قالی پرنده » یاد کرد. به گفته تحلیلگران، این ادعا می تواند برای سیتروئن بسیار مسئولیت زا و بحث برانگیز باشد اما سیتروئن می گوید بهره مندی از ضربه گیرهای هیدرولیک و فوق پیشرفته در سیستم تعلیق خودرو، ضربات و برخوردهای ناشی از کوبش های ناگهانی از پستی بلندی های جاده را به حداقل رسانده و تجربه بسیار راحت و  لذت بخشی را برای سرنشینان و راننده به ارمغان خواهد آورد.

یکی دیگر از علت های راحتی این خودروی جدید به طور قطع صندلی های جدید آن است که Comfort Seats نام دارند. این صندلی ها با طراحی خاص و منحصربفردی که دارند تجربه نشستن بر روی مبل راحتی خانگی را برای سرنشینان خودرو ایجاد می کنند.

صندلی های عقب این خودرو همچنین قابلیت تاشدن دارند تا در صورت نیاز به جا دادن اجسام بزرگ در صندوق عقب ماشین، آنها تا شده و ظرفیت صندوق عقب از ۵۷۰ - ۷۲۰ لیتر تا ۱۶۳۰ لیتر افزایش پیدا کند.

همانند بسیاری از محصولات شرکت سیتروئن، کراس اور سی ۵ ایرکراس از امنیت بسیار بالا و قابل قبولی برخوردار است چراکه به آخرین فناوری های مربوط به ایمنی خودرو مجهز است و استانداردهایی همچون سیستم ترمز خودکار اضطراری، سیستم کنترل چسبندگی، کروز کنترل هوشمند و سیستم هشدار بین خطوط را داراست.

کسانی که علاقمند به داشتن آپشن های بیشتری در زمینه تکنولوژی و سرگرمی هستند، می توانند این خودرو را با آپشن هایی نظیر نمایشگر ۱۲.۳ اینچی مقابل راننده و نمایشگر ۸ اینچی لمسی روی کنسول مرکزی سفارش داده و تهیه کنند. نمای داخلی و تودوزی داخلی این خودرو در رنگ های نارنجی، مشکی، بژ و خاکستری موجود است.

مدل بنزینی این خودرو تحت عنوان PureTech ۱۳۰ با جعبه دنده ۶ سرعته دستی و مدل ۱۸۰ به همراه جعبه‌دنده‌ ۸ سرعته‌ اتوماتیک، مدل دیزلی آن نیز تحت عنوان BlueHDi ۱۳۰ با جعبه‌دنده‌ دستی و یا اتوماتیک و مدل BlueHDi ۱۸۰ با جعبه‌دنده‌ اتوماتیک عرضه می شود.

قرار است در اواخر سال آینده ۲۰۱۹ میلادی، خودروی C۵ ایرکراس نخستین محصول شرکتسیتروئن باشد که به صورت پلاگین هیبریدی روانه بازار می شود.

این خودرو در حال حاضر تنها برای عرضه در بازارهای خودروی اروپا در نظر گرفته شده است و زمان بندی و برنامه ای برای عرضه در بازارهای سایر نقاط جهان ارائه نشده است.

 


car c5 3 8
 
car c5 3 8 2
 
car c5 3 8 3
 
car c5 3 8 4 کپی
 
car c5 3 8 6
منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

سیتروئن کراس اور جدیدش را رونمایی کرد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است