Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تا سال ۲۰۲۰ ؛

سانگ یانگ نسخه الکتریکی کواندرو را تولید می کند

دوشنبه | ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۱:۳۷ | کد خبر: CP- ۶۵۶۱ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
مجموعه سانگ‌یانگ در تلاش است تا با توجه به DNA خودرو یک SUV یا کراس قدرتمند را با ویژگی 4×4 و توانایی‌های آفرودی در ساختار یک مدل الکتریکی ارائه کند.
به گزارش کارپرس، اگر سانگ‌یانگ قصد دارد مانند دیگر خودروسازان در بازارهای امروزی رقابتی باقی بماند باید در فکر توسعه مولدهای سبز و سازگار با محیط زیست باشد.

کره‌ای‌ها این مسئله را به خوبی درک کرده‌اند و اینک در جستجوی ساخت نسخه‌های الکتریکی از خودروهای خود هستند. سانگ‌یانگ  نیز در یکی از اولین قدم‌های خود قصد دارد یک نسخه الکتریکی از کوراندوهای جدید را ارائه کند. انتظار داریم تا سانگ‌یانگ تا پایان سال 2020 از این خودروی خود رونمایی کند که به شدت تحت‌ تاثیر کانسپ e-SIV معرفی شده در سال جاری است.

این مدل مطالعاتی، ظاهری آینده‌نگرانه دارد و از کوراندوهای کنونی گران‌تر است. این خودرو از یک موتور الکتریکی187 اسب‌بخاری بهره می‌برد و یه باتری 61.5 کیلو وات ساعتی مجهز شده است. این مجموعه در کنار یکدیگر می‌توانند خودرو را – باتوجه به شرایط- بین 320 تا 450 کیلومتر برانند.

نیک لیرد مدیر بخش انگلیسی سانگ‌یانگ در این خصوص گفت: کوراندوهای جدید یک حرکت رو به رشد  است و از خودروهای کنونی بسیار جلوتر هستند.وی اضافه کرد: مجموعه سانگ‌یانگ در تلاش است تا با  توجه به DNA خودرو یک SUV یا کراس قدرتمند را با ویژگی 4×4 و توانایی‌های آفرودی در ساختار یک مدل الکتریکی ارائه کند.

کوراندو جدید از روی نسخه e-SIV ساخته می‌شود

به نظر می رسد که سانگ‌یانگ به ترکیب محرکه‌‌های دیزلی- الکتریکی علاقه بیشتری دارد. این ترکیب احتمالا در توسعه مصرف سوخت، انتشار کمتر CO2، میزان مناسبی از گشتاور و طیف توسعه یافته حرکتی موثر خواهد بود.

این خودروساز همچنین در حال کار روی خودروی دیگری براساس پلت‌فرم تیوولی  و نسخه‌ای ویژه براساس "رکستون" است.


منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

سانگ یانگ نسخه الکتریکی کواندرو را تولید می کند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است