Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
خودرویی برای آینده؛

بورگوارد از GT BX۶ و خودروی برقی BXi۷ رونمایی کرد

سه شنبه | ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۹ | کد خبر: CP- ۶۵۰۶ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
کمپانی خودروسازی آلمانی بورگوارد، میزبان مراسم آکادمی مهندسی بورگوارد در پکن بود. در این مراسم از سامانه ارزش برند موسوم به "سپر ایمنی بورگوارد" شرکت یادشده رونمایی شد.
به گزارش کارپرس، بنابر اعلام کمپانی خودروسازی آلمانی بورگوارد، سامانه ارزش برند موسوم به «سپر ایمنی بورگوراد» با الهام‌گیری از رسالت کمپانی خودروسازی بورگوارد، یعنی دقت، نوآوری و ایمنی راننده از هنگام تاسیس آن شرکت در یکصد سال پیش، ساخته شده است.

به عنوان بخشی از نقشه راه بورگوارد در خصوص آینده جدید صنایع خودروسازی، این شرکت قصد دارد از یک راهبرد جدید در حوزه توسعه در خصوص بهبود موتورهای درون‌سوز و سامانه‌های برقی، نصب محدودیت سرعت در داخل خودرو با رعایت بخشنامه تطبیق هوشمند سرعت کمیسیون اروپایی (ISA)، همگام با گسترش نقش آن شرکت در حوزه‌های خودروهای برقی، اتصالات داخلی و هدایت خودکار پرده‌برداری کند. از سویی دیگر این شرکت از فن‌آوری پهنه‌بندی ماهواره‌ای سه‌بعدی برتر خود با دقت زیر یک متر رونمایی کرده است که گامی اساسی در راستای تحقق رویایی سامانه‌های خودران محسوب می‌شود.

همچنین کمپانی بورگوارد با عنایت به بهبود ترکیب محصولات از دو مدل جدید خود، یعنی خودروی AGT SUV BX۶ چهار چرخ محرک و نخستین مدل خودروی برقی تولید انبوه خود، موسوم به SUV BXi۷ رونمایی کرده، که فصل جدیدی در توسعه برند مزبور محسوب می‌شود.
 

خودرو GT SUV BX۶

خودروی BX۶ کمپانی بورگوارد که به لطف ظاهر GT فست‌بک موجب برجسته‌سازی تاثیر کلی ظرافت ماهیت اسپورت و پویایی قدرتمند شده است، رانندگان جوان را با امکانات تغییر ظاهر طبق سلایق مشتری و بهینه‌سازی ایرودینامک مجذوب خود کرده است. چراغ‌های پشتی LED بال عقابی، ظاهری شبیه با بال‌های عقاب در حال پرواز داشته و مکمل چراغ‌های جلویی شبیه به چشم عقاب محسوب می‌شوند. علاوه بر این، قالپاق چرخ ۱۹ اینچی جدید آن، موقعیت BX۶ به عنوان پیشگام در کیفیت و تجمل‌گرایی را تثبیت می‌کند.

خودروی BX۶ بورگوارد از بازدهی بالایی سود می‌برد. تمامی پیکربندی‌های این خودرو از یک موتور ۲.۰T پرقدرت انژکتوری مستقیم درون پیستونی توربو شارژی سود می‌برند که توانی تا سقف ۱۲۶۵ کیلو وات و نیروی پیچش حداکثری ۳۰۰ نیوتن متر تولید می‌کند. موتور مزبور دارای یک جعبه دنده دستی و اتوماتیک ۹ حالته و ۶ سرعته برخوردار است که بسته به شرایط جاده و ترجیحات راننده موجب تنوع‌بخشی و تسهیل فرآیند تغییر دنده می‌شود. همچنین، مصرف ۷.۱ لیتر سوخت در هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت در کنار افزایش قدرت در رانندگی این خودرو را در میان انواع خودروهای کلاس مشابه آن متمایز ساخته است.

تمامی پیکربندی‌های BX۶ بورگوارد مجهز به سامانه هوشمند چهار چرخ متحرک دائمی ۴ MAX  است که به راننده در هدایت خودرو در مسیرهای لغزان و پیچ با سرعت‌های متوسط تا بالا با استفاده از  تجزیه و تحلیل الگوریتمی شرایط رانندگی در چارچوب واکنش زمانی برابر با ۰.۱۲ ثانیه و توزیع هوشمند نیروی پیچشی کمک می‌کند.

خودروی مزبور تا پیش از ۱۰ دی ماه ۱۳۹۷ در خاورمیانه و آمریکای جنوبی و از ۱۱ دی ماه ۱۳۹۷ به بعد در آسیای جنوب‌شرقی عرضه می‌شود.

خودرو SUV BXi۷

از موتورهای دوقلوی مستقل با بازدهی تا حد ۹۴.۵ درصدی و نیروی پیچشی تا سقف ۳۹۰ نیوتن متر برخوردار است که برترین خودرو از نوع خود محسوب می‌شود. شتاب صفر تا صد این خودرو ۷.۹ ثانیه و حداکثر سرعت آن، ۱۹۵ کیلومتر در ساعت است.

خودروی BXi۷ با برخورداری از سامانه مدیریت حرارتی هوشمند شناخته شده به‌دلیل سه مزیت منحصر به فرد، موجب کاهش طیف وظایف رانندگی و افزایش زمان دوام شارژ تحت سرما یا گرمای شدید می‌شود. مجموعه باتری این خودرو از بازدهی بالایی در طیف دمایی منهای ۳۰ تا به‌علاوه ۵۵ درجه سانتی گراد سود می‌برد. این خودرو را می‌توان ظرف ۴۵ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ کرده و تا سقف ۳۷۵ کیلومتر با آن رانندگی کرد.

در حال حاضر بورگوارد از مجموعه محصولات قدرتمندی، مشتمل بر BX۵، BX۶، BX۷، BX۷ TS و BXi۷ برخوردار است. کمپانی مزبور متعهد به ارائه تجربه دلپذیر رانندگی در جاده به مصرف‌کنندگان، کیفیت محصولات همگام با انتظارات خریداران خودرو از سبک زندگی خود است. از سویی، کمپانی بورگوارد به ترکیب فضای ایمنی کابین منحصر به فرد خودرو و زمان واکنش بسیار سریع مبادرت و فضای را ایمنی و زمان معنا کرده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت بورگوارد می توانند با شماره  (Marco Dalan) +۴۹ ۷۱۱ ۳۶۵۱۰-۱۰۴۱  تماس بگیرند و یا با آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید در تماس باشند.

 
car bogvard 3 1
 
car bogvard 3 1 1

منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

بورگوارد از GT BX۶ و خودروی برقی BXi۷ رونمایی کرد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است