بنز در جستجوی چیست؟

نیم نگاه مرسدس بر سیطره کراس اورها!

یکشنبه | ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۷:۱۶ | کد خبر: CP- ۵۸۹۰ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرسفردین محمدسور:
در حال حاضر هیچ کمبودی در کلاس SUV ها و کراس اورهای مرسدس از GLA گرفته تا G-Class جدید وجود ندارد. پس آیا واقعا جای خالی این استیشن احساس می شد؟!
به گزارش کار پرس، در تابستان گذشته، مرسدس بنز E400 All-Terrain 4×4 را به نمایش گذاشت. این خودرو زاییده افکار مهندس مرسدس Jurgen Eberle بود. E-Class آفرود شده بر روی محورهای پورتال سوار شده است که معنی بالاتر بودن محور چرخ ها از مرکز توپی چرخ هاست که نه تنها ۱۷ اینچ از سطح زمین فاصله دارد، بلکه همچنین توانایی بالا رفتن از سنگ ها و چاله چوله ها و موارد دیگری که به آسانی در مناطق شهری پیدا نمی شوند را دارد. برای این کار مرسدس بنز تعلیق آن را مجددا طراحی کرده است تا بتوانند مجموعه ای از پورتال ها را در خود جای دهد.

موتور ۳٫۰ لیتری توربو دوقلو V6 ، قدرت ۳۳۳ اسب بخار را به وسیله گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک ۹G-Tronic به تمامی چهار چرخ منتقل می کند. این مخلوق حشره مانند مرسدس بنز دارای لاستیک های۲۸۵/۵۰/R20 ، دیسک های ترمز سوراخ دار و همچنین فلاپ های ضربه گیر سه بعدی بر روی گلگیر هاست که به حداقل رساندن برخورد گل و لای به شیشه ها کمک می کند.

اگرچه این حشره مرسدس بنز چیزی فراتر از یک استیشن واگن است. اما آیا تقاضایی برای E400 All-Terrain 4×4 وجود خواهد داشت ؟

اگرچه جواب ها شاید متفاوت باشند اما نمی شود این را هم انکار کرد که این خودرو توجه کسی را به خود جلب نکرده است. مرسدس با این حشره اش به رقابت با آئودی A6 آل-رود و ولوو V60 کراس کانتری است. بنابراین نسخه تولیدی این کانسپت چندان هم یکه و تنها نیست. از نگاه تیم کارتور شاید بتوان این سوال را اینگونه تغییر داد که با وجود این سه رقیب چه کسی نمی خواهد یک استیشن واگن لوکس خانواده ای، با قابلیت آفرود و یک موتور۸ سیلندر Vشکل با بیش از ۶۰۰اسب بخار را داشته باشد؟!

car benz 1 18 5 کپی
 
car benz 1 18 4
 
car benz 1 18 3
 
car benz 1 18 2
 
 
منبع: مجله ماشین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نیم نگاه مرسدس بر سیطره کراس اورها!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است