Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

کپچر جدید را بهتر بشناسید

پنج شنبه | ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۷:۱۶ | کد خبر: CP- ۵۴۰۵ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
«کپچر» به معنای «تسخیر» و «گرفتن» است و با توجه به کسب عنوان پرفروشترین کراس اوور Sub-Compact در اروپا، می‌تواند به «ربودن گوی رقابت» نیز تعبیر شود.
به گزارش کارپرس، رنو کپچر وجهه‌ خوبی در اذهان عمومی داشته و با داشتن طراحی منحصربفرد، بالاترین کیفیت در مقایسه با رقبا و جلب رضایت بسیاری از علاقمندان به کراس اوورهای شهری، تبدیل به یک مدل محبوب از برند رنو شده است.

این خودرو برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و در اولین سری تولید موفق به کسب ۵ ستاره ایمنی Euro NCap اروپا شد. در همان سال با آغاز فروش در بازار کره جنوبی تحت عنوان مدل سامسونگ QM۳، در کمتر از ۷ دقیقه به فروش ۱۰۰۰ دستگاهی رسید و سپس توانست جایزه ماشین سال ۲۰۱۳ را از آن خود کند.

رنو کپچر در کشورهایی نظیر روسیه، اسپانیا و برزیل تولید می شود و اکنون در شمار یکی از پرفروش‌ترین SUV های کوچک بریتانیا و اروپا محسوب می‌شود. این در حالیست که بازار SUV های کوچک در اروپا در حال گسترش است و رقابت گرمی بین خودروسازان در این سگمنت وجود دارد، به همین دلیل رنو نیز تلاش خود را مضاعف کرده تا بازار خوب این خودروی خود را در کشورهای اروپایی و انگلیس از دست ندهد.

نتیجه تلاش رنو در این بخش فیس‌لیفت ملایمی است که در مدل‌های ۲۰۱۸ کپچر شاهد هستیم. این تغییرات شامل چراغ‌های جدید، سپرهای جدید در جلو و عقب، آپشن‌های اضافی و البته یک تریم جدید در فضای داخلی می‌شود. رنو برای مدل جدید همچنین چرخ‌های جدید، صفحات جانبی و سه رنگ جدید در بدنه خارجی را نیز در نظر گرفته است.

در کنار این تغییرات ظاهری، بهبود عملکرد موتور و افزایش توان و گشتاور آن به بیش از ۲۰۵ نیوتن متر نیز در نسخه جدید این خودرو به چشم می‌خورد.

این خودرو با تغییرات جدید توانسته است در رده خودروهای کراس اوور شهری، دوباره افزایش تقاضا را به سمت کمپانی رنو بیاورد. با توجه به اینکه رنو به صورت رسمی در ایران فعالیت دارد، احتمال می‌رود تا در آینده نزدیک عرضه کپچر به روز شده نیز در کشور آغاز شود.

ورود رنو کپچر ۲۰۱۸ به کشور توسط یک شرکت خصوصی می تواند این کراس اوور کوچک رنو را بسیار بهتر از گذشته در بازار ایران احیا کند و آنرا به بازی رقابت جدی با خودروهایی چون سانگ یانگ تیوولی، نیسان جوک و پژو ۲۰۰۸ بازگرداند.


منبع: خبرگزاری مهر

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کپچر جدید را بهتر بشناسید

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است