تماشا کنید:

کیا از فیس‌لیفت سورنتو ۲۰۱۸ رونمایی کرد

جمعه | ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۲:۱۶ | کد خبر: CP- ۳۷۹۹ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
در فضای داخلی کیا سورنتوی 2018، استفاده از مواد نرم و با کیفیت‌تر افزایش یافته هستیم. افزایش سطوح چرمی حس بهتری به شما خواهد بخشید و رفاهتان را افزایش می‌دهد.
به گزارش کارپرس، کیا سورنتو 2018 در اوایل سال جاری در کره معرفی شد و اینک پس از مدت‌ها با نسخه‌ای فیس‌لیفت شده به اروپا رسید.

 مدل‌های اروپایی کیا سورنتو 2018 تقریبا شبیه مدل‌های معرفی شده در کره هستند، اما ارتقاهای صورت گرفته، سورنتو را کمی برجسته‌تر و تهاجمی‌تر نشان می‌دهد.

در ظاهر خودرو می‌توان سپرهای بازطراحی شده در دو طرف، چراغ‌های جدید LED، جلو پنجره متالیک تیره و چرخ‌های 17 یا 19 اینچی آلیاژی با الگوهای تازه را مشاهده کرد. دو رنگ جدید "ریچ اسپرسو" و "آبی گرویتی" نیز به مدل‌های جدید اضافه شده‌اند.
kia 201801

در فضای داخلی کیا سورنتوی 2018، استفاده از مواد نرم و با کیفیت‌تر افزایش یافته هستیم. افزایش سطوح چرمی حس بهتری به شما خواهد بخشید و رفاهتان را افزایش می‌دهد. فرمان خودرو نیز تغییراتی را نشان می‌دهد. صفحه نمایش LCD کنترل آب و هوا و طیف وسیعی از ابزارها؛ از دیگر تغییرات جالب سورتوهای جدید کیا هستند.

صفحه اطلاعات و سرگرمی 8 اینچی با قابلیت ناوبری، کارپلی اپل، اتو اندروید و شارژ بدون سیم تلفن همراه در مرکز کنسول از دیگر گزینه‌های این خودروی هوشمند محسوب می‌شود. خریداران همچنین می‌توانند در صورت تمایل بین چرم قهوه‌ای یا خاکستری ملایم یک گزینه را انتخاب کنند.
kia 201802

این خودروهای 2018 به یک سامانه انتقال سرعت 8 سرعته مجهز خواهند شد. البته این مدل از جعبه دنده تنها در مدل‌هایی دیده می‌شوند که به موتور 2.2 لیتری دیزلی مجهزند. جعبه دنده‌های جدید در اصل جایگزین مدل‌های 6 سرعته خودکار قدیمی هستند.

رانندگان می‌توانند از بین حالات رانندگی اکو، کامفورت، اسپورت و اسمارت یک مدل را با توجه به مسیر و شیوه رانندگی خود انتخاب کنند. این انتخاب بستگی به الویت‌های رانندگان، شرایط مسیر و میزان سوخت موجود در باک دارد.
kia 201803
گل سرسبد SUV های 7 صندلی کیا برای اولین بار به سامانه‌های پیشرفته کمک راننده مجهز شده تا ریسک خطراتی مانند انحراف از مسیر در هنگام عدم تمرکز یا کسالت راننده را کاهش دهد. با استفاده از این سامانه ورودی‌های مختلف حالات و رفتارهای راننده را مورد نظارت قرار داده و در صورت بروز خطا یا حالتی غیرعادی از طریق صوت یا بروز علائم گرافیکی روی صفحه نمایش به راننده هشدار می‌دهند.

kia 201804

البته کیا خودرواش را به طیف وسیعی از سامانه‌های امنیتی مجهز کرده است. چراغ‌هایی با شعاع روشنایی زیاد و سامانه نگه‌دارنده بین خطوط در فیس‌لیفت سورنتو.ها دیده می شوند.

قرار است این محصول کیا در سه ماهه چهارم سال جاری وارد بازار اروپا شود. اما برای دیدن یک نسخه واقعی از ان کافیست تا روزهای آینده و شروع نمایشگاه خودرویی فرانکفورت 2017 صبر کنید.




منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کیا از فیس‌لیفت سورنتو ۲۰۱۸ رونمایی کرد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است