Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
همراه با تصاویر؛

این مفهومی کوچولو را تماشا کنید!

پنج شنبه | ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۸:۱۰ | کد خبر: CP- ۳۷۳۳ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
به نظر می رسد این مدل مفهومی راه زیادی تا تولید ندارد. اما جای شگفتی نیز نیست که تولید آن حداقل تا سال 2019 به طول انجامد.
به گزارش کارپرس، این مدل مفهومی الکتریکی به طور خاص برای شهرنشینان طراحی شده و دریچه‌ای برای حرکت روزافزون تمام الکتریکی به حساب می‌آید که قرار است در سال‌های آیند به تحرک غالب شهرها تبدیل شود. این خودرو قرار است در این ماه در برای اولین بار در نمایشگاه خودرویی فرانکفورت به نمایش درآید.
car mini01
 
car mini02

ظاهرش به یک مینی کوپر آینده شباهت دارد. در این مدل مفهومی شاهد یک جلو پنجره منحصر به فرد هستیم که از دو طرف به چراغ‌های LED ختم می‌شود. سپرهای جلو در این خودرو نیز کاملا اسپورت شده‌اند و شاهد دریچه‌های هوای شبیه‌سازی شده روی آنها هستیم.

ظاهر تهاجمی و مسابقه‌ای در این خودرو تا طراحی عقب ادامه می‌یابد. دستگیره‌های در به صورت به صورت کششی و زیبا طراحی شده وباله‌های جانبی زیر درب خودرو نیز از جنس فایبرگلاس هستند. خودرو روی چرخ‌های 19 اینچی سوار است و ویژگی‌های آیرودینامیکی در آن افزایش یافته است.


car mini03

car mini04

انتهای خودرو در این مدل مفهومی کمی مرسوم و سنتی‌تر به نظر می‌رسد. از طرفی شاهد دیفیوزرهای فایبرگلاسی و اسپویلر در نمای عقب هستیم. این مینی مفهومی با ریشه‌های انگلیسی نمای پشتی‌ای را از خودرو ارائه می‌دهد که با چراغ‌های LED مزین شده‌اند.

car mini05

مینی الکتریکی از یک سامانه تولید انرژی قدرتمند بهره خواهد برد. هیچ آمار و ارقامی در خصوص این سامانه مولد ارائه نشده است اما مینی اظهار کرده که قدرت تولیدی در این خودرو بسیار مناسب است و رضایت کامل کارشناسان و مردم را برمی‌انگیزاند.
car mini06

car mini07

به نظر می رسد این مدل مفهومی راه زیادی تا تولید ندارد. اما جای شگفتی نیز نیست که تولید آن حداقل تا سال 2019 به طول انجامد. این همان چیزی است که مینی بارها در گزارشات خود به عنوان یک تعهد از آن یاد کرده است. در اصل می‌توان گفت مینی یک پیش‌نمایش از زبان طراحی کلیه الکتریکی های خود را ارائه کرده است.


منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

این مفهومی کوچولو را تماشا کنید!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است