Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
نیم نگاه؛

اینفینیتی در حال ساخت یک خودروی برقی - گازی است!

جمعه | ۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۰۸:۱۳ | کد خبر: CP- ۱۲۵۰۳ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
اینفینیتی خودرو مفهومی برقی بنزینی تولید می کند.
به گزارش کارپرس به نقل از عصر آی.سی.تی، دو پیشرانه پیشرفته جدید به صورت اشتراکی  در یک پلتفرم در راه است؛ اینفینیتی به زودی از سری جدید خودروهای برقی این شرکت که با گاز هم کار می کنند، رونمایی خواهد کرد.

اینفینیتی خودروسازی ژاپنی و زیر مجموعه نیسان است که تولید خودروهای لوکس این شرکت را بر عهده دارد. این شرکت فعالیت رسمی خود را در سال 1989 و با توزیع خودرو در آمریکا شمالی آغاز کرد و در حال حاضر مالک شبکه ای با 230 مرکز فروش در 15 کشور جهان است.

مدیرکل استراتژی و برنامه ریزی محصولات اینفینیتی هفته گذشته و در یک رویداد رسانه ای گفت: ما قصد داریم دو پیشرانه را روی یک پلتفرم جدید بسازیم. این روشی است که ما با هدف الکتریکی شدن انتخاب کرده ایم. یکی از این موارد روی بخش برقی کار خواهد کرد و بخش دیگر گازی است که برق تولید می کند.

مزایا سیستم احتراق داخلی خودرو شامل سوخت گیری سریع و امکان رانندگی طولانی مدت است که حتی شرایط جوی تغییری در آن ایجاد نخواهد کرد. از مزایای خودروهای الکتریکی نیز می توان به کاهش گازهای گلخانه ای و نیروی گشتاوری سریع و کم صدا بودن خودرو اشاره کرد که این موارد باعث ایجاد تمایز قابل توجه اینگونه وسایل نقلیه با سایر خودروها خواهد شد.

حتی اگر سیستم های پیشرانه اساسا و در عمل متفاوت باشند نیز سطح مشترک زیادی بین آنها وجود خواهد داشت و هر دو با یک طراحی مشترک ارائه شده که مدل های اینفینتی آینده را شامل خواهد شد از جمله یک SUV تمام الکتریک که توسط برند QX Inspiration و به عنوان خودرویی مفهومی ساخته خواهد شد که یک سدان لوکس با پیشرانه الکتریکی و دارای سیستم گاز است که قدرت تولید برق را دارا بوده و به سبک Infiniti's Qs Inspiration طراحی شده است.

پیشرانه تبدیل گاز به برق در خودرو اینفینیتی احتیاجی به متصل شدن به پریز برق ندارد. وسایل نقلیه مجهز شده به این سیستم هم حتی یک کابل برق ندارند. در عوض، یک موتور بنزینی کوچک مسئولیت تولید برق، حرکت خودرو یا شارژ کردن باتری را بر عهده دارد.

در حال حاضر، ظرفیت باتری پلتفرم در دست ساخت اینفینیتی موضوعی مبهم است، اما با توجه به روندهای فعلی صنعت، احتمالا آنها باید بعد از هر بار شارژ به میزان 300 مایل و یا حتی بیشتر برد داشته باشند تا با مدل های رقیب قابل رقابت باشند.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

اینفینیتی در حال ساخت یک خودروی برقی - گازی است!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است