ویژه / به همت یک شرکت دانش بنیان صورت گرفت؛

کارواش خشک و محافظت از رنگ خودرو با محصول پیشرفته ایرانی

جمعه | ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۳۵ | کد خبر: CP- ۹۳۹۲ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
شرکت راسخون از سال 93 فعالیت خود را در حوزه تولید مواد پیشرفته با تکیه بر فناوری نانو آغاز کرده است.
به گزارش کارپرس، دهقانی مدیر بازاریابی و عضو هیئت مدیره شرکت راسخون در خصوص محصولات این شرکت گفت: اصلی ترین ماموریت شرکت شناسایی و آسیب شناسی و بررسی مشکلات در حوزه صنایع مادر در کشور بوده که در خصوص خودرو نیز تحقیقات وسیعی انجام شده است.
 
کار اصلی شرکت راسخون در خصوص انواع پوشش های نانو است که با تکیه بر آب گریزی و آتش گریزی به این معنی که سطوحی که آغشته به این مواد نانو می شود در صنایع مختلف کارکرد های گوناگونی دارد، و پس از ثبت برند تجاری نانوا اقدام به ارائه محصولات کرد،  به عنوان مثال در صنعت خودرو وقتی بدنه خودرو با این مواد پوشش داده می شود باعث جلوگیری از نشست آب باران گل و لای، صمغ درختان و غیره می شود؛ این نانو پوشش ها خاصیت ضد خش دارند و باعث شفافیت و تثبیت رنگ خودرو می شوند.
 
وی ادامه داد اما محصول دیگری که نانوا ارائه کرده، شوینده خشک برای شستشوی خودرو است. جالب است بدانید که این شوینده کمک بسزایی در حفظ و صرفه جویی در منابع طبیعی می کند ضمن آن که از رنگ خودرو نیز محافظت می کند.
 
با در نظر داشتن میانگین دفعات مراجعه به کارواش و میزان آب مصرفی در کارواش های سطح شهر  همچنین محافظت این مواد از رنگ خودرو باید اشاره کرد که این محصول دانش بنیان کاملا ایرانی هزینه نظافت خودروی شمارا تقریبا به نصف کاهش می دهد!
 
وی افزود این شرکت دانش بنیان برای شیشه های خودرو نیز اسپری ضد بخار خود را نیز عرضه کرده است و کافیست شیشه های خودروی خود را به آن آغشته کنید و ضمن براق شدن دیگر در فصل زمستان بخاری بر روی شیشه های خودروی شما نخواهد بود.
 
در این شرکت اگر تمام ظرفیت ها فعال شوند حدود هزار نفر مشغول فعالیت خواهند بود و طبق آمار مهندس دهقان حدود 30 نفر در بخش تولید، 30 نفر در بخش فروش محصولات و بیش از 900 نفر در بخش تحقیقات و R&D این شرکت ظرفیت همکاری وجود دارد.
 
به گفته مدیر عامل این شرکت در مقایسه با نمونه های خارجی باید گفت این محصولات از نظر قیمتی حدود یک سوم مشابه خارجی بوده و قدرت تاثیر گذاری آن نیز دوبرابر است.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کارواش خشک و محافظت از رنگ خودرو با محصول پیشرفته ایرانی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است